{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.978 visninger | Oprettet:

Peugeot 607 - for dyr eller bare svær at sælge? {{forumTopicSubject}}

Hey bg. Jeg har mig en Peugeot 607 som jeg prøver at sælge. Kort Info: årgang 2002, 224000 km, alt i udstyr og læder, 3.0 V6.
Har nedsat den til 68000 kr, men stadig ingen henvendelser. Har den til salg her og på dba. Har i nogle ideer til andre sider? Og er prisen for høj eller er sådan en bil bare svær at sælge i disse tider? Den går trods alt 10 på literen, så det er jo ikk den største benzinsluger. Hører meget gerne om andre gode hjemmesider til at sælge bil på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 607 - for dyr eller bare svær at sælge?
  • #1   21. jun 2013 Tror problemet er at folk TROR at siden det er en fransk bil så fejler den alt muligt - men store biler er svære at sælge i øjeblikket.

• #2   21. jun 2013 I forhold til en forhandlerpris er den nok ikke for dyr, men set som privat, så ville jeg sige den skulle ligge på maks 59.900 kr, men den bliver stadig svær at slippe af med, da det er en bil der er dyr at have, og dyr at køre i, set i forhold til mange andre biler i prisklassen.

Hvis du sælger den i ren handel til en forhandler, så forvent under 20.000 kr, i bytte med en anden bil, så er alt mellem 20.000 kr og 50.000 kr realistisk.

Store biler, med en del kilometer, og som ikke kører alt for langt på en liter brændstof er generelt meget svære at sælge lige nu.

• #3   21. jun 2013 Bilen har jo ikke været til salg ret længe. Det kræver tålmodighed at sælge biler, for tiden.

• #4   21. jun 2013 jeg tror sq bare at den er svær at sælge sådan en, jeg prøvede også for sjov at sætte min 406 2,0HDI fra 2001 til salg også med alt i udstyr(eftermonteret ts kabine og 19" fælge, men eneste respons var om fælge + adaptor var til salg.. Min bil står også i rigtig fin stand(langt over gennemsnittet og har "kun" kørt 250xxxkm) men absolut ingen interesse for en fin fransk bil desværre.

• #5   21. jun 2013 1... "danmarks billigeste"... det behøver du ikke skrive
    2... "nedsat 17.000"... det får mig til at tænke "desperat"... væk med det..
    3... og måske det vigtigste.. jeg ville aldrig købe en flyder som den er... af en på 20 år

bare det der får mig til at finde en anden... bilen er jo sikkert fin nok..

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 353
    #6   21. jun 2013 Jeg er enig med Nicky. I hvert fald hvad angår de første to punkter. Hvis det er teksten der skal virke tillokkende, så får du den ikke solgt.
    Tag som udgangspunkt nogle bedre billeder af bilen. Der er skygger overalt på dine billeder, og det er svært rigtigt at se standen på bilen, hovedsagligt fordi billederne er alt for små og bilen er nærmest mørklagt på nogle af billederne pga. skyggerne.

Nu ved jeg ikke om du har prøvet at sætte den på BilBasen, DBA osv. men prøv det. Jeg tror ikke der er mange herinde der falder for den type bil, så bred budskabet lidt ud smiley

• #7   21. jun 2013 1: Folk er generelt til økonomiske bimsebiler i de her tider og vil ikke rigtig have en biler, der er dyr i drift.
    2: Synes umiddelbart at prisen er lidt høj. 406 TS6 kan fås til omkring 25.000 kr. Men ved ellers ikke, hvordan 607'eren ligger prismæssigt.
    3: Det tager lang tid at finde en køber, da din målgruppe ikke er så stor.

Så hvis du vil sælge hurtigt, så skal prisen ned. Ellers må du have tålmodighed smiley

Helt og lykke med salget. Det er jo en lækker bil smiley

Kommentér på:
Peugeot 607 - for dyr eller bare svær at sælge?

Annonce