{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Pengene retur? {{forumTopicSubject}}

Har fået købt nogle forkerte dele til min bmw, så ville lige hører jer ad om i mener jeg kan få mine penge tilbage.
Delene er kun lige pakket ud det er stadig helt nyt! Købt hos smeidmann og har kvittering på det, men det er godt nok 3 uger siden jeg har købt det nu, tror i jeg ville kunne få pengene tilbage smiley på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pengene retur?
  • #1   23. jun 2013 Nej det tror jeg ikke du kan , men ring til dem og hør dem ad

• #2   23. jun 2013 Efter købe loven kan du ikke. Men det kunne jo være de var flinke at bytte din vare. Så prøv at hør dem. smiley

• #3   23. jun 2013 ring dog selv til forhandler og snak med dem når de åbner igen? dit indlæg er spild af din egen tid

• #4   23. jun 2013 Købeloven giver dig 14 dages returret - også selv om det er pakket ud.

Telefonen giver dig kontakt med dem - også selvom der er gået 3 uger.

• #5   23. jun 2013 Sajmon kun hvis han har købt dem over deres hjemmeside, har han hentet dem fysisk nede i butikken, er det kun er service som de sagtens kan sige "næh, du har købt det, surt show"... (skal lige siges, jeg har ingen idé om, hvorvidt de kun har webshop/fysiskbutik)

Nikolaj T. hvis det ikke er noget mega specielt du har købt, så burde du næsten kunne smække det retur. Altså, er det en hylde vare skulle det ikke være et problem. kan dog godt være de smækker et lille gebyr på for besværet . er det noget specielt du har bestilt hjem til din æske, så skal du ikke regne med det.

• #7   23. jun 2013 14 dages retur ret , såfremt varen tilbage levers i samme stand som du modtog den i , det vil sige pakket pænt ind, har du flået det op er der ikke noget at hente. og det er der heller ikke nu hvor du har ventet 3 uger.

• #8   23. jun 2013 Se hvad der står på bonen, det er det der gælder!

Er det købt i en fysisk butik, har du ingen ret til at bytte, men ring pænt ned og spørg om det kan lade sig gøre.

• #9   23. jun 2013 Sajmon købeloven siger intet med 14 dages returret det er en service butikkerne giver. Kun ved internethandel er der returret

Kommentér på:
Pengene retur?

Annonce