{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.554 visninger | Oprettet:

VW - Fantastisk oplevelse... {{forumTopicSubject}}

Har lige fået skiftet knastkæde i min R36.

Fik tilbud fra VW, "normal pris" ca. 25.000. Hvis de måtte lave service på min bil samtidig (som den skulle have uanset), kunne jeg få det hele til godt og vel 19.000. "Rabatten/kulancen" ville blive lidt højere, hvis de kunne dokumentere et nyt service stempel fra aut. værksted, det gav mening.

Da jeg hentede bilen, lød regningen på kr. 12.800, INCL. service. VW havde simpelthen valgt at betale mere end først antaget, da bilen var i orden og passet. Det har jeg aldrig i mit liv prøvet før...

Hvad vil jeg sige med det, jo, VW har givet mig en særdeles god behandling på min Passat fra 08, og med 90.000 km. på bagen. Der er så mange sure og dårlige historier om alt og alle, og når der endelig sker noget godt, skriver man ingen ting.

Nej, knastkæden skulle jo heller ikke gå i stykker, men hvad pokker, alt går jo i stykker på et eller andet tidspunkt, og bilen er jo ikke ny. Men så er det bare fedt, at en importør tager sådan en sag alvorligt, og virkelig står ved deres ord: DAS AUTO smiley

Respekt, og stor tak til VW herfra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW - Fantastisk oplevelse...
Kommentér på:
VW - Fantastisk oplevelse...

Annonce