{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den nye kia rio.
  • #1   24. jun 2013 Det er faktisk en ganske fin og pålidelig bil smiley og nem at skrue i og rimeligt billig i dele smiley den er noget mere pålidelig end f.eks en ny golf og den er meget billigere og har 7 års garanti smiley

• #2   24. jun 2013 Det eneste jeg kan sige er at du skal holde øje med bobbler på lakken, det kan altså komme vi har haft 2 nye picantoer vel og mærke som var 1 år gamle med 2 små bobler i dørene som garanti self tager. Men det er simpelthen pga for lidt lak smiley

• #3   24. jun 2013 min søster har da in kia picanto fra 2006 den har ingen bobler, men den har problemer med tændkablerne tror jeg... den trækker dårligt og skyder så den køre nok kun på 3 cylinder, indtil den når 4000 omdrejninger, så får den nok power til det sidste kabel og trækker godt igen

• #4   24. jun 2013 den har 3 cylinder så mente 2 smiley

• #5   24. jun 2013 den er virkelig god, rigtig dejlig bil at køre i, jeg har kørt meget i sådan en da jeg er ved at tage kørekort, men kan anbefales! smiley

• #6   24. jun 2013 Det er hellere ikke den helt nye model jo

• #7   24. jun 2013 den nyr rio er en rigtig lækker bil, pæn kører godt, ikke den hurtigte i flokken, vi har ikke haft nogen problemer med dem ude på værktedet. rust er heller ikke så galt som fx ceed men hver ops på det. det er garanti. smiley

Kommentér på:
den nye kia rio.

Annonce