{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.311 visninger | Oprettet:

køre til berlin miljømærke ??? {{forumTopicSubject}}

står og skal til berlin i næste uge og havde egentligt tænkt og køre i min fars G3 med 1,9TDI motor pga km literen og fordi jeg ik så gerne vil have min VW T5 stående på gaden i berlin centrum

men den kan jo så overhovedet ik få miljømærke

nogen der ved om de går højt op i det når man bare er turist ??

har os undersøgt hva de kunne koste og flyve eller tage en bus men syns sku det var noget dyre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køre til berlin miljømærke ???
  • #1   25. jun 2013 Ring til FDM de ved det

• #2   25. jun 2013 Det skal du... Det koster hvis du kører ind uden, og når den ikke er på tyske plader så kigger Politiet gerne lidt ekstra på bilen.

Tag da din T5, sæt den i P-kælder så sker der intet.

• marc p
    marc p Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   25. jun 2013 Hej,
    jeg har heller ikke nogen mærke, men jeg gider ikke, at køre med sådan en grøn plet i frontruden. Jeg har aldrig fået en bøde, men hvis man skulle få en, så er det 40€. Du må selv vurdere, om du vil køre uden mærke.....jeg gør det bare....

• #4   25. jun 2013 Keg kørte igennem BERLIN igår

Hade intet mærke på min bil e270 cdi

De var ligeglade

• #5   25. jun 2013 vi var 5 dage i berlin i oktober sidste år, og havde ikke miljømærket.... ingen anmærkning der da.

• #6   25. jun 2013 Tag G3'eren, sidst jeg var i Berlin tog jeg min T4, den blev fuldstændig vandaliseret. de kan bare ikke lide kassevogne. Husk hjelm også. !

• #8   25. jun 2013 Problemet er jo at Golfen ik kan få bare det røde miljømærket. Og transporteren har kun det gule i.

Syns nemlig os jeg havde hørt det med at kassevogne og andre store biler fik tur hvis de står på gaden. De fleste parkerings huse er jo kun 180cm høje

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #9   25. jun 2013 Det er selvfølgelig ulovligt, men mit bedste råd vil være, at køre bilen ind, parkere den og så lade være med at bruge den under selve ferien. Den offentlige transport i Berlin er ganske fremragende og ikke særligt dyr, hvis du køber et kort til alle dage.
    Så længe du ikke ligger og kører for meget rundt er sandsynligheden for at du bliver taget næppe så stor. Så hvis du tør tage chancen (jeg har gjort det en gang i Berlin og en gang i München), så er det vidst den bedste løsning

• #11   25. jun 2013 Planen er og køre derned og sætte den i p kælder ved hottest og så bruge offentlig transport

Kommentér på:
køre til berlin miljømærke ???

Annonce