{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.610 visninger | Oprettet:

Vw up! Folk med viden omkring ET mål osv IRL {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har kigget lidt på forskellige fælge, men er kommet i tvivl nu. Upén skulle være født med ET 41 . Men vil det sige at hvis jeg nu finder et sæt fælge i størrelsen ET 40 , 7,5 " bredde, at så vil de sidde nøjagtig til skærm kanten ?
Skal nemlig have plads til adaptore, og de skal helst ikke rage ud over, men de skal ramme lige til .

Det bliver sikkert også nemmere for mig at måle mig frem til når jeg får bilen, vil bare gerne have hjulene klar inden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw up! Folk med viden omkring ET mål osv IRL
  • #3   25. jun 2013 Jeg er med på det du skriver smiley og tak fordi du tager dig tiden smiley
    Men tænkte lige så meget på om nogen kendte til nogen mål , da jeg har kig på 7, 5x16 et 40 , men som sagt skal der adaptere og de fylder vel minimum 15 mm . Det var så om nogen vidste hvor langt der var fra fælgkant til skærm på en vis type fælge på en up. Så kunne jeg regne mig frem derfra.
    Men kan lige prøve at høre ham ad du linker til .
    Tak smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #4   25. jun 2013 Vil lige benytte lejligheden af til at takke for en skide god forklaring. Har læst det en del gange men det der var skrevet så det var til at forstå med det samme smiley

Martin M Sorry for det men måtte lige ud smiley Held og lykke med fælgjagten smiley

• #6   25. jun 2013 Problemet er, som jeg også har skrevet, at jeg ikke har fået bilen endnu, den får jeg først om 14 dage. Og adaptere skal jeg have da jeg højest sandsynligt køber nogle audi fælge eller lig.n. så jeg skal lave om fra 5x112 til 4x100 som upén kører med.

Dæk skal helst have lidt stræk, så det er fælgkanten jeg vil have skal være ved skærm kanten, men ikke udover.

• #7   25. jun 2013 Jeg køre med 17x7" hjul og det er ET 35

• #8   25. jun 2013 Der er også stadig lidt at give af ud mod skærm kanten ? eller snyder billederne lidt..

Hvordan er din brændstof økonomi med 17" ? smiley

Kommentér på:
Vw up! Folk med viden omkring ET mål osv IRL

Annonce