{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.803 visninger | Oprettet:

Ny bil Fabia St. DSG vs. Kia Rio aut. osv. {{forumTopicSubject}}

Står foran og skulle købe en ny bil, ønsker ikke at smide mere end 200K, skal have en med automatgear. Så mulighederne er som følger

** Citroën C3(Hmm, det er en Citroën...)

** Suzuki Swift(Har jeg haft før, kørte godt, dyr i reservedele)

** Toyota Yaris(Lækker lille bil, driftsikker, men mangler plads i bagagerum)

** Peugeot 208(klart den flotteste af dem alle efter min mening, men igen, fransk, ved ikke med holdbarheden)

** Kia Rio(en af mine favoritter, god størrelse, klart den længste garanti)

** Skoda Fabia st.(Den anden favorit, rigtig god plads og den eneste stationcar vi kunne finde i det prisleje)

Hvad siger i, hvad kender i til de automatgearsystemer ved de forskellige producenter, DSG vs. ESG(mener jeg det hedder hos Peugeot og Citroën) osv. osv. Hvordan er motorerne og ydstyrs niveauet etc. Alt der har relevans modtages med kyshånd! smiley

Bilen skal holde 6 år, det er udsigten, gerne med minimum af reperationer - Så driftsikkerhed er KLART prioritet nr. 1 derefter følger plads/rummelighed herefter komfort/udstyrs niveau - Det er rækkefølgen!

P.s. Hold venligst dumme kommentarer som f.eks. fransk er noget lort ude, det er ikke sagligt og usaglige kommentarer, dem klarer jeg selv, som det kan læses ovenfor smiley ...(ironi kan forekomme!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil Fabia St. DSG vs. Kia Rio aut. osv.
Kommentér på:
Ny bil Fabia St. DSG vs. Kia Rio aut. osv.

Annonce