{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Oprettelser. Igen igen... og igen! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at emnet har været oppe 7469 gange før, men jeg er simpelthen nødt til lige at få det her ud!

Jeg indrømmer gerne at jeg alt for sjælendt gennemgår de afventende oprettelser, men tænkte at jeg idag lige ville kigge dem igennem. Og må indrømme at jeg blev jævnt skuffet over standar"D"en!
Jeg er ikke urimelig og jeg er ikke typen der afviser fordi der mangler et billede af en oliespildende motor. Men hold nu op, hvor folk ikke lægger en indsats i at lave en god oprettelse!
Come on, folkens. Det her er et galleri... Det handler om at vise frem og når det ikke er obligatorisk, så giv da folk noget fornuftigt at kigge på.
Der er ikke noget at sige til at folk piver over at deres bil ikke kan komme ind, når de ikke engang selv gider vaske den, støvsuge eller rydde op i bilen inden de tager billeder af den. Når de ikke engang magter at finde et fornuftigt sted at tage billeder og bare trasker ud i carporten eller ned på P-pladsen. Eller når man ikke engang kan bukke sig ned og se hvilke dæk der sidder på sin bil, men istedet bare skriver "Std"... Eller "standart" med t!

Er i ikke nok søde at lægge lidt sjæl i det, gør en indsats og bare prøv? Når jeres biler får 1 velkomstpoint for hver 25 afvisepoint, så burde det være et vink med en vognstang...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelser. Igen igen... og igen!
Kommentér på:
Oprettelser. Igen igen... og igen!

Annonce