{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Thomas N
Thomas N
Tilmeldt:
30. jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Har kig på en Renault Megane fra 04? {{forumTopicSubject}}

Hej derude,

jeg har kig på følgende bil:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/megane-ii/15-dci-100-authentique-stcar/1721154

Virker det ikke som et fornuftigt køb?

Må indrømme, at jeg ikke har det vilde forstand på Megane'er. så derfor søger jeg ris og ros om denne bil, men har både hørt godt og dårligt om Reanult.

Har en gammel passat nu, men da jeg har fået noget længere på arbejde, kigger jeg på ny bil, og denne synes at passe mine behov.

Men hvad siger?

På forhånd tak!

Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har kig på en Renault Megane fra 04?
  • V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.212
    #1   30. jun 2013 Jeg ville holde mig VÆK fra Renualt, i den årgang. Jeg ville vælge noget Japansk eller tysk Diesel istedet, der mange finde alternativer i den pris klasse.

  • #2   30. jun 2013 Det er ikke fordi den oser af sex, men til at flytte konen og barnevognen frem og tilbage, virker det som meget bil til prisen.
    Og hvis man ser væk fra de mange mere eller mindre dokumenterede fordomme på BG, kan det absolut være en god ide at bruge "hvad mener andre ejere" funktionen på bilbasen


  • #3   30. jun 2013 du skal bare søge videre min ven, og uden om franske biler

  • #4   30. jun 2013 Du for ikke noget svar du kan bruge til noget her ind, folk er for "farvet" af deres egne bilmærker.

  • #5   30. jun 2013 Som doktor w skriver så ville jeg finde et andet forum hvis du søger et seriøst svar for herinde er det kun tysk der er det rigtige at kører. For de har absolut ingen el fejl og mekanisk går de aldrig i stykker. Det kun de franske der gør det. Forstår egentlig ikk hvordan de autoriserede vw værksteder kan løbe rundt for de værksteder må da stå gabende tomme konstant. Har selv intet imod tyske biler men synes snart de fordomme og hetz mod fransk er blevet for latterlig efterhånen. Sorry for ot

  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #6   1. jul 2013 Tak for alle svarene.

    Jeg synes nu det virker som en okay bil til pengene.

    Hvornår skal tandremmen skiftes på den? Det tror jeg nemlig ikke den er blevet, som den er nu.


Kommentér på:
Har kig på en Renault Megane fra 04?

Annonce