{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Pegueot 206 {{forumTopicSubject}}

Pegueot 206 batteri Favorit
i dag kl. 02:31

Hej..
Har en 206, som lyser i batteri lyset i displayet.
kan høre det tikker når lyset starter fra sikringsbox under rettet.
det kommer som regl når jeg har ladet bilen stå et stykke tid, og kan osse slå til og fra i displayet som når jeg trykker på speeder så slår det fra, og trykker jeg koblingen ned lyser det igen, somme tider klikker det i sikringsbox i takt med lyset blinker i displayet, (rigtig hurtigt 5 - 10 blink på ca 2 sekunder.. Når jeg forsætter med at køre forsvinder til igen, men kommer igen og forsvinder igen..

Nogle der har en ide hva hulen det kan være? Dødt batteri eller sikringer?

Det er lyset i displayet..

Den starter første gange hver gang uden problemer og anlægget er os i..

Årg 2001. 1.4 motor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pegueot 206
  • #1   1. jul 2013 Død generator, og lyset blinker og relæerne klikker fordi den kommer for langt ned i spænding.

• #2   1. jul 2013 Så det handler kun om en generator, har du en ca pris ide for sådan et skift?

Og kan det svare sig og købe ved ophug hvis man ikke sidder på guldet fortiden eller er der noget i vejen for brugt nyt?

• #3   1. jul 2013 En ide om hvor meget arbejde der er i og skifte een?

• #4   2. jul 2013 ikke ret megetig arbejde det tager vel omkring et kvarter og det kan godt betale sig at købe ved en ophugger. Men prøv lige at kigge bag på genaratoren om der ikke sidder en lille boks der er skruet på med to skruer hvilket jeg er sikker på at der gør og i denne boks sidder kullene.Skru de to skruer af så kan du tage boksen ud og se om kullene er slidte og så kan du nøjes med at købe den istedet for hele generatoren.

Kommentér på:
Pegueot 206

Annonce