{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste minibil til MAKS 110.000
  • #1   2. jul 2013 Du får mere bil i en picanto i hvert fald smiley

  • #2   2. jul 2013 Kør en tur i begge biler.........vælg den der kører bedst...Citigo er mit bud af de to.....En Picanto kan ikke kører lige ud, man skal arbejde med rattet hele tiden. smiley

  • #3   2. jul 2013 Jeg har lige købt en picanto, med det nævnte udstyr - og kører selv 120km om dagen, og er godt tilfreds med den smiley
    Synes det var den der kørte bedst af dem vi prøvede.


  • #4   2. jul 2013 Picanto - ingen tvivl. Men ud og prøv.

  • #5   2. jul 2013 Peter gør alle små biler ikke det, bare du puster på dem giver de et slag i rattet! smiley

  • #6   2. jul 2013 Okay. Det koster vel ikke noget og bestille en prøve tur? :d

  • #7   2. jul 2013 Nej det bare og kører til en forhandler smiley

  • #9   2. jul 2013 yaris er noget dyre men de køre super godt.

  • #10   2. jul 2013 Iq

  • #11   2. jul 2013 i min verden er der ikke forskel på minibilerne udover jeg syntes ford ka køre bedst. når det så er sagt kunne jeg aldrig finde på at vælge andet end hyundai i10 eller picanto pga garantien. hvilken en man tar kommer an på om man køre over 150000 km på 5 år. det skal siges jeg har prøvet dem alle og ejet en i10 jeg syntes stort set ikke der er forskel der er gode og dårlige ting

  • #12   2. jul 2013 jeg ville så forøvrigt hellere købe en brugt 207 med de km om dagen du køre

  • #13   2. jul 2013 Mercedes W211

    Minibiler sutter røv. Har en kammerat der lige har fået en UP og jeg er IKKE imponeret. "Halvautomatisk gearkasse" har man hørt noget så åndsvagt. Det er en automatgearkasse men man skal selv skifte gear ???!?!?? Og så larmer den åndsvagt indeni, ligesom at køre i en honda civic fra 86´, og så er der ikke ordentlig indtræk i den så dørene er bare jernplade...

    Nænej, det gav jeg fandme ikke 100.000 + for. Min makker blev iøvrigt rykket af for 130.000 kr før den var leveret.

    Så hellere en 10 år gammel Mercer, den starter og kører hver dag og er så stille indeni at hvis en flue slår en skid omme på bagsædet så hører du det smiley


  • #14   2. jul 2013 Køb en Citigo, der får du får meget for pengene. Hvis du læser mere nærgående om garanti bestemmelserne for Kia og Huyndai så er de ikke papiret værd de er skrevet på. Det skal bestemt ikke være der afgør dit valg.

  • #15   3. jul 2013 Kristian - Hvad angår garanti, så ved du vidst ikke helt hvad du snakker om. Deres garanti er god kontra mange andre. smiley Og så selvfølgelig en del længere.

  • #16   3. jul 2013 Jeg ved præcis hvad jeg snakker om. Prøv du at læs garanti bestemmelserne, der er et hav af forbehold og betingelser. Desværre hopper folk på deres reklame stunt og synes det er så fantastisk med 5 eller 7 års garanti!

  • #17   3. jul 2013 Jeg arbejder på et autoriseret Kia værksted så jeg kender godt lidt til garantien. Og det er overraskende MEGET der er dækket. Bl.a bærekugler, stabilisator stænger og udstødning. Det vil jeg normalt betegne som sliddele og ikke garanti, men de skifter glædeligt hvis der skulle være fejl på disse dele.
    Ganske rigtigt er bl.a. Batteri og radio ikke omfattet af den lange garanti, dog "kun" 2/3 år.
    Men forklar mig lige hvad der ikke er dækket.
    Har du en historie fra virkelige liv, eller har du bare læst noget et sted?


  • #18   3. jul 2013 Ja og er der noget bliver samtlige biler indkaldt bla. Kalibere i bag på picanto og bliver rep. Gratis på garanti. Det kræver sådan set bare at du overholder dine service !!

  • #19   3. jul 2013 Kristian s har lige været inde og læse betingelserne, hvad er det du mener. Garantien dækker alt pånær alm sliddele såsom visker, dæk, bremser, olie osv. Som morten også siger har batteri og radio en kortere garanti periode, ejeren skal bare selv sørge for service til tiden og at det bliver udført som det kræves.

    Har selv arbejdet på et autoriseret kia værksted og siger vi har ALDRIG oplevet at garantien ikke har taget den hvis garantien skal. Og de har altid dækket der hvor jeg arbejder, der har sku ikke været noget pis der. Og ja som Morten også siger har jeg selv set de dækker stabilisator, styretøjsdele og udst. Som jeg også vil mene er almen sligtage ! Det er en rigtig god garanti frem for så mange andre


  • #20   3. jul 2013 Kennet - Rart at se en der faktisk har oplevet det. smiley
    Det er til dato Den bedste garanti Jeg har set/arbejdet med og det er også hvad jeg hører rundt omkring.


  • #21   3. jul 2013 Ja ja det fint nok at Kia giver 7 års garanti men du må kun køre 150000 km på 7 år og du skal have lavet alle service hos dem. smiley og som mange andre er de første tre år med fri kilometer.

  • #22   3. jul 2013 Jeg havde købt en Kia Picanto, eller fundet de sidste 10.000 kr også købt en Kia Rio. smiley
    Der får man virkelig meget bil for pengene, også 7 års garanti.
    Sådan en Picanto/Rio kører sku godt, også føles de ret godt bygget.. smiley


  • #23   3. jul 2013 Jesper - Man kan sagtens få lavet service ved Hella, automester osv. Bare man får de rette stempler - Så gælder det stadig.

  • #24   3. jul 2013 Ja fuldstændig ligegyldigt hvor servicen bliver lavet, bare drr bliver lavet det som kræves og der bliver stemplet smiley

  • #25   3. jul 2013 Jesper - 70km om dagen giver 21000 på et år, såfremt han kører 70km 300 dage om året.
    Plus diverse ture så er vi på 25.000km på et år, så rækker garantien i 6 år. smiley
    Så fri km er vidst ikke nødvendigt.


  • #26   3. jul 2013 Hos yyundai er garantien med fri kilometer og begges garantier dækker pisse godt.

  • #27   3. jul 2013 jaja når man ik køre længer kan det betale sig men hvis man køre længere kan det sku ik betale sig at tro på de der 7 års garanti.

  • #28   3. jul 2013 Ved ikke med Picantoen men Rio-en har et træls og upræcist styretøj. Skal korrigere hele tiden.

  • #29   3. jul 2013 så vidt jeg har hørt mig frem til skal du os det i picantoen

  • #30   3. jul 2013 Synes nu ikk det slemt - men kan godt være man vender sig til det.

  • #31   3. jul 2013 har godt nok ikke kørt i skodaen, da den er lig med up og Mii.

    men min kæreste og jeg køre +/- 140km om dagen, og vi har prøvet alle mini bilerne og vi har den skønneste Seat Mii 3 dørs 60hestes, med alt ekstra ustyr du kan få til den "billige" model og vi kom af med 100000.


Kommentér på:
Bedste minibil til MAKS 110.000

Annonce