939 visninger
|
Oprettet:
Mekaniker i forsvaret {{forumTopicSubject}}
Hej BG..
Er der nogen der kan vejlede mig lidt.. Er der nogen der er eller kender en der er udlært mekaniker i Forsvaret.. Er det dårligere, bedre eller ligesom alle andre lærepladser.. Jeg har ikke overvejet det som en mulighed før i dag, men vil sgu ikke sætte mig selv i en dårligere jobsituation senere hen..
Man skulle tro det er det sammen, men jeg hører lige jer ad..
På forhånd mange tak..
MVH..
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.044
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 32 Svar: 95
men det kommer meget and på om du vil i lære som civil eller i soldat. og de uddanner ikke bil mekanikker men kun lastvogn og de har lige taget en ind som entreprenør (dem der roder med traktor, gravemaskiner og den slags.
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 454
og hvis vi skal sammenligne forsvaret med et civilt værksted så kan vi ikke følge med hvad angår hurtighed og faglige kvalifikationer... men til gængæld får du jo også den grønne del med... sometimes you get to blow shit up!!!
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 12 Biler: 11 Emner: 92 Svar: 1.622
En del mekanikere i forsvaret har gået i MANGE år vil ikke kunne gå ud og få et job på civilt værksted, de er ganske enkelt ikke dygtige nok. Jeg kan kun fortælle udfra egen erfaring med mekanikerne i forsvaret, og som civilt er der også her nogle som bare ikke er dygtige nok.
Mekaniker i forsvaret