{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Mekaniker i forsvaret {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Er der nogen der kan vejlede mig lidt.. Er der nogen der er eller kender en der er udlært mekaniker i Forsvaret.. Er det dårligere, bedre eller ligesom alle andre lærepladser.. Jeg har ikke overvejet det som en mulighed før i dag, men vil sgu ikke sætte mig selv i en dårligere jobsituation senere hen..

Man skulle tro det er det sammen, men jeg hører lige jer ad..

På forhånd mange tak..

MVH..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker i forsvaret
  • #1   4. jul 2013 Det er faktisk bedre efter min mening da du mange gange kommer til at rode i flere forskellige køretøjer en bare alm biler f.eks

• #2   4. jul 2013 jeg er lige blevet udlært lastvognsmekanikker i forsvaret. og jeg syntes det er en et okay sted at arbejde, jeg har så også været i systemet i næsten 10 år.
    men det kommer meget and på om du vil i lære som civil eller i soldat. og de uddanner ikke bil mekanikker men kun lastvogn og de har lige taget en ind som entreprenør (dem der roder med traktor, gravemaskiner og den slags.

• #3   4. jul 2013 jobbet er som sådan fint nok, men kommer man på et 1ECH værkested er det sgu begrænset hvor meget man kan lave. store reparationer bliver sendt videre i systemet.

og hvis vi skal sammenligne forsvaret med et civilt værksted så kan vi ikke følge med hvad angår hurtighed og faglige kvalifikationer... men til gængæld får du jo også den grønne del med... sometimes you get to blow shit up!!!

• #4   4. jul 2013 Du binder dig til 5 år i alt inkl læretiden og du vil ikke nå et fagligt højt niveau som eks civile.

En del mekanikere i forsvaret har gået i MANGE år vil ikke kunne gå ud og få et job på civilt værksted, de er ganske enkelt ikke dygtige nok. Jeg kan kun fortælle udfra egen erfaring med mekanikerne i forsvaret, og som civilt er der også her nogle som bare ikke er dygtige nok.

Kommentér på:
Mekaniker i forsvaret

Annonce