{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Peter J
Peter J
Tilmeldt:
28. aug 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

"mini bil" {{forumTopicSubject}}

hej bg..

står og overvejer og anskaffe mig en lille bil.
men ved ikke hvad for en det skal være?

det jeg har tænkt / kigget på er:

toyota aygo.
vw lupo

der er jo så mange andre små biler så som c1 osv.
tænkte på hvad i synes er den bedste mini bil, som holder til at blive kørt i, som også kan være lidt sjov at kører i.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "mini bil"
  • #1   8. jul 2013 Ny Fiesta 1,0 125 hk

  • Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #2   8. jul 2013 kan lige sige jeg har små 40.000kr og gøre godt med, så det er ikke køb af helt nye biler smiley

  • #3   8. jul 2013 Så nu skal Lupo'en nok få på pukkelen igen...
    Hvis du overvejer sådan en og vil have et reelt indblik i dem, fremfor folk "der kender en som har hørt om.........", så prøv evt at kigge et smut forbi lupo3lklub.dk smiley


  • #4   8. jul 2013 aygo c1 107. kan godt fåes til omkring 40000. og de kører skide godt. har selv en aygo og sønnen en 107

  • #5   8. jul 2013 Har haft en lupo 3l I det jeg skulle pendle og den skulle gå lang.
    Jeg fik min til at gå 33-35km ved 80km/t
    Så det var godt nok... Har kørt ca 20000km i den tid desværre kostede det en trækaksel, og en gearkasse der skulle indstilles.. Sæderne kunne jeg heller ikke med jeg fik utroligt ondt i ryggen..

    Og selv om jeg skiftede stumperne selv var de utrolige dyre i indkøb..
    Et af de gode ting ved den var den var ganske frisk.. Når man slog øko`en fra (øko knappen til tillige gearskift og start/stop)

    Nu er jeg over på en smart. Og den kan købes for det samme som lupo`en og så har den mere udstyr og lavere km..
    (bare se dem i min profil, Smarten er ca. 5000kr dyre end min lupo)
    Pt synes jeg bedre om smarten..
    Og den har da klaret pt. 12000km uden nogle repationer.

    Aygo`en tror jeg også er et godt bud.
    De test ture jeg har taget har det virket som en ganske fin bil.


  • #6   8. jul 2013 Tyske biler er Godt !...det kan du ikke mene vi har en smart som lånebil på mit arbejde. kørte i den en uge. den er jeg sku ikke betaget af.

  • #7   8. jul 2013 Min kører ganske fint. Og bedre end min lupo smiley Det er ikke en racer men en pendler bil.

  • #8   8. jul 2013 jeg har kun 24km på arbejde. og der var jeg allerede træt af den

  • #9   8. jul 2013 har 2x85km om dagen smiley Ganske fint. Nul prob. Men det vil altid være en smagsag med biler.. Man skal ud og prøve forskellige og så se hvad der passer en.

  • Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #10   10. jul 2013 er der nogle forskel på peugeot 107 og toyota aygo? udover mærke? er det den samme motor der ligger i dem?

  • #11   10. jul 2013 jep aygo 107 og c1 er samme bil kun karosseri til forskel. men samme motor i alle 3.

  • Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #12   10. jul 2013 hvilken en, er så bedst? ang. rust and fejl?

  • #13   10. jul 2013 der er ikke den store forskel på dem hvad angår rust. og de ruster ikke ret meget men vælg en der er blevet undervogn behandlet. og der er ikke de store fejl på dem. aunetto i herning. siger de stort set er problemfri. de første årgange havde problemer med vandpumpen så den er sikkert skiftet på de fleste

Kommentér på:
"mini bil"

Annonce