{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.637 visninger | Oprettet:

jimmy Ø
jimmy Ø
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

nissan micra hakker. {{forumTopicSubject}}

hey.

jeg har et problem med min gamle Nissan micra k11 fra 91-92. Den hakker når den skal op i omdrejningerne, men når den først får noget pedal kører den fint. Man skal ligesom passe på,at man ikke giver den for meget gas for så hakker den, men igen når den først kommer op i fart vil den gerne.

har skiftet tændrør, filter,.

forhånden tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nissan micra hakker.
  • #1   10. jul 2013 prøv at skifte tændkablerne og benzinfiltret smiley

• #2   10. jul 2013 k11 svage punkt er luftmassemåler og strømfordeler,ellers alletiders bil,har selv en!

• jimmy Ø
    jimmy Ø Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   10. jul 2013 Tak for svarene.

Til Arnesen. benzinfilter er skiftet, men ikke tændkabler, men bilen går fint i tomgang og når den lige kommer over det dårlige punkt, er det så tændkablerne?

Til Finn H. Det med luftmassemåleren skriver de andre også noget om, at det er et problem ved disse biler. Ved du om man kan skifte den, eller man skal skifte hele splældhuset? hvad jeg kan se er den ikke lige til at skifte.

• #4   10. jul 2013 Tror nok du skal skifte hele spjældhuset....

Jeg har en 1,4 motor til at stå, men har ikke helt tjek på årgangen, men mener det omkring det samme...
    Men ved jo heller ikke hvor du er fra.... ?

• #5   10. jul 2013 luftmassemåleren kan købes på EBAY,både med og uden spjældhus,har selv købt med hus,når massemåler er defekt,mærkes det som den ikke får benzin nok,strømfordeler er mere nykkerri eller helt væk/død.

Kommentér på:
nissan micra hakker.

Annonce