{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fælge medfølger ikke
  • #1   12. jul 2013 Fælge = blikfang = solgt bil det er desværre bare sådan.
    Men jeg har fx skrevet i min annonce at bilen kan købes for x antal kr uden fælge hvilket vel er meget fair.

• #2   12. jul 2013 Det er reklame!!!!

Nøjagtig som i bilreklamer eller reklamer for andre ting hvor der fåes ekstra udstyr/tilbehør. Man viser altid den mest udstyrede/dyreste variant.

Har du virkelig ikke andet at ærgre dig over i dagens danmark?

• #4   12. jul 2013 ja ja reklamer men er sq træt af at læse så mange annoncer igennem og til sidst står der alt det som IKKE følger med..... whatever

• #5   12. jul 2013 Synes kun det er aktuelt ved dyre fælge eller bare specielle. Det er vel forståeligt nok smiley

• #6   12. jul 2013 Vil os mene det kun gælder de dyre/specielle fælge.
    Da de "billige" fælge mange gange følger med smiley

• #7   12. jul 2013 Mine BBS medfølger heller ikke ved evt salg pga planen er jeg skal bruge dem på min næste bil. smiley

• #8   12. jul 2013 Hvor tit sker det lige at man køber en bil uden at ændre noget på den alligevel?
    Det er da ligegyldigt om ekstra udstyr medfølger eller ej. Bare prisen er rigtig.

• #9   12. jul 2013 har du over vejet at se på huse de er som regl også møbleret det følger sjovt nok ikke med vil du også ærge dig over det eller betyder det ikke noget?

jo bedre noget ser ud jo nemmere er det at sælge

• #10   12. jul 2013 Ja prøv og tænk at man kan ha så mange bekymringer i sit liv... Hvis der var det som skulle til at sælge min bil gjorde jeg også!

• #11   12. jul 2013 Jeg giver dig fuldstændig ret....

Folk kan sgu skifte til det de sælger, og ikke have noget på bilen de ikke sælger...

Hvis man skal bruge det som blikfang, så er det jo misvisende, og hvad mere er så misvisende i resten af annoncen.... smiley

Jeg overvejer slet ikke at købe en bil hvor der bliver skrevet sådan i en annonce.... de bliver hurtigt sprunget over...

• #12   12. jul 2013 buggi boy du forstod i det mindste pointen i dette indlæg.. tak !!

• #13   12. jul 2013 Helt enig..

• #15   12. jul 2013 la da væææææææær

• #17   12. jul 2013 vil gi trådstarter ret. det er jo ikke det produkt man ser som man får. kunne lige så godt være en rød bil hvor man skriver - bilen er blå

• #18   12. jul 2013 Thomas

Så må man afmontere skidtet... eller vil du hellere have at man byder bilen ned i forhold til det man afmonterer....

Det er sgu meget normalt idag at der følger hjul med til en bil, og anlæg, kan man jo tage ud i det øjeblik man sætter bilen til salg....

Hvis det skal tage 6 måneder at sælge sin bil fra den dag man bestemmer sig til at sælge sin bil.. så må prisen jo være for dyr, eller man har en mageligheds problem....

En annonce for en bil, behøver jo ikke at inkludere anlæg og man behøver ikke at annoncere at der sidder dit og dat i bilen, så længe det er i annoncen...

Fælge kan man afmontere og sætte dem på der følger med bilen, og gemme de fælge men ikke sælger med, og ikke omtale dem...

Hvis jeg skal købe en bil, og finder en i en annonce. og er intereseret, så vil jeg gerne se bilen så hurtigt som muligt.....
    Og vil jeg købe den, vil jeg også have den med hjem omgående, og ikke stå og vente til folk har afmonteret alt det de ikke sælger med.

Angående fælge så var der en gang for mange mange år siden, hellt ok at der ikke var andre hjul med en dem bilen stor med..

Men idag er mange biler der sælges, jo med både vinterhjul og sommerhjul... og hvis man så skriver i sin annonce at hjulene ikke følger med, og ikke som det mindste sætter billeder i af dem der følger med,,, ja så skal bilen jo "mindst" halveres i pris....

En radio er da et must i en bil idag, og fjerner du den, ja så falder bilen ligeledes i pris...

Så derfor kan jeg kun se at det er et mageligheds problem fra en sælgers side at han ikke gider at lave en korrekt annonce, og virkelig ønsker at sælge hans bil, og som du fremstiller det, så handler det jo enten om dovenskab. eller at man faktisk IKKE er særligt intereseret i at komme af med det man sælger...

Det er ikke hvad jeg ser i en korrekt handel., man viser det man sælger og ikke en skid andet.....

Det er ligesom de købere der gerne vil byde på en bil de ikke har set endnu, jeg har selv en lille bil til salg pt. for 13.500,-kr... nysynet... som står flot, og så får man en mail hvor der er en der byder 8.000 kr. ubeset....
    Ja han må bare finde en anden bil at købe eller byde på, hvis han ikke kommer lidt mere ind i kampen....,, længere er den vel ikke....

Go´weekend til alle.... smiley

• #19   12. jul 2013 Synes på en måde det er ok, men kun på en måde.
    Synes det er ok at smide et billede ind af hvordan bilen så ud med alle tingene på. Men derefter skal de resterende blleder også være af bilen som den på salgstidspunktet vil stå.

• #20   12. jul 2013 Jeg plejer at sætte tingene til salg (som jeg ofte selv stadig bruger/har planer) som de står og som jeg ønsker at sælge dem til den pris der så passer til at der eks. sidder 5000krs fælge på.
    Byder en så 25.000 for min bil jeg har sat til 30, kan jeg sige det bliver uden fælgene og han skal komme og se den som det eks. var tilfældet da jeg solgte min Touring i Oktober hvor den stod på vinterfælge istedet for M6 som han så ikke fik med mod at få den det billigere...

Som folk påpeger med huset og møbler, er det tit noget folk stadig bruger og de skal ha penge ind til en anden hus eller bil (stationcar eks.) men man ved jo også godt man aldrig får penge hjem fordi man har smidt nye fælge på en bil, men derfor vil man jo gerne køre rundt på dem imens og så tager det jo ikke 20min at skifte til eks. vinterfælge ved et evt. salg eller sætte en alm. cd spiller i istedet for en 5.000kr HU.

Desuden så er det jo normalt i annoncer for både telefoner og biler mm. at det er det "bedste" tilbud vi ser, men den bil der rent faktisk koster 90.000 har intet af det i reklamen, samt biler ved en forhandler har en "leveringsomkostning" så når man søger på biler til under 25.000 så kommer Jens Jensens Mondeo med til 24.900 og så lige 3500 i leveringsomkostning til rengøring, syn nummerplader mv.

Men køber jeg en bil, så er det ikke pga. fælgene der sidder på, men pga. de fælge der KAN komme på istedet, så hvis bare prisen passer med bilen uden fælge rager det mig en høstblomst hvad den står på om den så stod på mælkekasser og de ikke fulgte med..

Kommentér på:
fælge medfølger ikke

Annonce