{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veteran Forsikring
  • #1   15. jul 2013 Jeg mener ikke Nordisk veteran har krav om alder på forsikringstager.

• #2   15. jul 2013 Men du skal jo ha en anden bil forsikret før du kan få en veteran forsikring.

• #3   15. jul 2013 Prøv hos Runa forsikring. Der har jeg min kadett b forsikret. Jeg er 23.

• #4   15. jul 2013 Men du skal jo ha en anden bil forsikret før du kan få en veteran forsikring. Dette er deres betingelser

Betingelser for at tegne en Veteranbil forsikring:

Veteranbiler til og med årgang 1978.
    Køretøjet skal fremstå i original stand.
    Inden tegning af bil, indsendes 3 billeder (et skråt forfra og et skråt bagfra - fra henholdsvis højre og venstre side) og et af motorrummet.
    Køretøjet må kun benyttes til hobbykørsel. Almindelig brugskørsel, som har det primære formål, at opfylde et almindeligt transportbehov f.eks. kørsel til og fra arbejde, shopping og lignende er ikke dækket.
    Reg.nr. på brugsbil skal oplyses (du skal være registreret bruger og have fuld råderet over bilen døgnet rundt).
    Du skal være medlem af en veterankøretøjs-/mærkeklub.
    Køretøjet skal opbevares i en lukket og aflåst garage/bygning.
    Der er indberetningspligt, hvis flere end 3 veterankøretøjer er under samme tag.
    Veteranbiler på 35 år eller ældre skal være forsynet med en 2 kg. ildslukker.
    Forsikringssummen fastsættes efter køretøjets dagsværdi.
    Køretøjet kan benyttes til hobbykørsel i perioden 15. marts til og med 15. november.
    Tegner du kaskoforsikring, er din bil brand brand- og tyveriforsikret i stilstandsperioden fra 16. november til og med 14. marts.
    Vi forbeholder os ret til at kræve installation af en GPS.
    Du optjener ikke kørselsanciennitet på en veteranforsikret veteranbil.

Knap - Bestil tilbud

• #5   15. jul 2013 Tak for svarene. Sidder netop og kigger på Runa forsikring. Jeg er medlem af Historisk Opel Klub Danmark. Og har en anden personbil til hverdag. Så tror chancerne der er ok. Mvh

• #6   15. jul 2013 Vi har vores morris forsikret hos Nykredit forsikring. Og det eneste der var bare man skulle have en bil ved siden. Vi giver 632 kroner om året.

Kommentér på:
Veteran Forsikring

Annonce