{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.803 visninger | Oprettet:

hjælp med pris {{forumTopicSubject}}

ja vores Skoda Octavia skal ha lavet bremserne hele vejen rundt skiver+klodser og så skal den ha en ny stabilisator arm højre
side for

min kæreste er ikke så god til det med at finde noget billigt reservedele så nu vil jeg høre rundt om i kloge hoveder derude ved det smiley

så ja, hvor kan vi købe disse ting så billigt som muligt?
tak for svar folkens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med pris
  • #1   17. jul 2013 ebay.de refako.dk thansen.dk

Men husk at det ikke altid kan betale sig at købe det billigste..
    Hvis bremserne svigter i en katastrofe situation, ville du nok godt ha betalt lidt mere;)

Til tider hænger pris og kvalitet sammen, men absolut ikke altid.

Just my 50cent

• #2   17. jul 2013 Thansen er så billigt som muligt.

Men hvad er der galt i at køre den til mekaniker hvis ikke man kan lave det selv?

Det kan vel ikke være en overraskelse at en bil koster penge at vedligeholde, så det er der jo forhåbentlig sat penge af til i budgettet...

• #3   17. jul 2013 EBay helt afgjort får meget
    Kvalitet for rimelige penge tag et kig derinde og overvej det stedfor

• #4   17. jul 2013 Well.. Når det er en VAG, så kig lidt i tyskland efter originale dele smiley De kan findes til gode penge smiley

https://sites.google.com/a/autodele-syd.biz/2010/bil-modeller/skoda

Hør dem her ad smiley Det tror jeg jeg ville gøre smiley

• #5   17. jul 2013 det ville vi skam også gerne, altså køre den til mekaniker , MEN bilen valgte dog lige at bryde sammen i sidste måned så de 20.000 vi havde liggende til uforudsete udgifer , blev ligesom lige slugt der på at få den op og køre igen smiley
    såååå disse 2 sidste ting, burde og skal vi sku kunne gøre selv med lidt kammerater med hænderne skruet rigtigt på hvad angår biler hehe smiley

• #6   17. jul 2013 Jeg købte komplets sæt bremser fra brombo til min Fabia fra 05, til 1800kr hos http://www.mister-auto.dk/da/
    Det er billigt for gåde bremser

• #7   17. jul 2013 bye the way , grunden til det så skal gøres så billigt som muligt NU er for at få den gennem syn her og nu, derefter vil vi self ofre noget dyrere på den så den holder, men den skal bare lige kunne slæbe sig gennem syn så vi kan få skrabet sammen til noget mere hoildbart igen , nu når den lige har haft slugt vores opsparing hehe

• #8   17. jul 2013 Hvilken årgang er det?? Og motor?

• #9   17. jul 2013 Hvis det er fordi skiverne er skæve, eller rillede den ikke kan gå igennem syn, kan I få dem afdrejet imens de sidder på bilen.

Men er de under mål, eller tæt på, er dette ikke en mulighed.

Det koster ikke særlig meget, og derefter kan I købe nogle ordentlige bremser. Første gang.

For hver nu ærlig... Hvis I ofre penge på billige bremser, og får den igennem syn, køber I ikke andre bremser for at smide de billige ud.
    - Det ihvertfald aldrig set før smiley

• #12   17. jul 2013 Tue J

det var da en mulighed der var værd at overveje

og jo det er skam set før smiley for vores plan er at vi gerne vil ha den solgt/byttet til en NY bil, så den skal bare være i orden så vi kan få bedst mulige pris for den hos en forhandler ved køb af ny bil

Christian J det er en 1,9 TDI

• #13   17. jul 2013 KLASK - Vær så god, Brembo skiver og klodser hele vejen rundt samt Stabalisatorbolt. 1500,- Så bliver det fanme ikke billigere, prisen er en ca pris da jeg ikke ved præcis hvilken model du har.

Dette er til en 1.6SR men prislejet er næsten det samme, kan svinge 5-10kr fra benzin til diesel.

Sub-Total1519.86 kr.
    plus Levering79.00 kr.
    inkl. 19 % Moms255.28 kr.
    Samlet kontrakt
    1598.86 kr.

• #14   17. jul 2013 ejjj tusind tak Christian smiley men hvor er det henne du har fúndet det ?? smiley

og det er en 1,9 TDI Disel bil smiley

• #15   17. jul 2013 autodele24.com tysk gigant som samler alle mulige mærker så du selv kan vælge kvalitet. Fri for danske afgifter i hoved og røv. Det er VIRKELIGT billigt, som det BØR være herhjemme også.

Jeg har brugt dem, og kan varmt anbefale det. Du griner hele vejen ned i banken...

• #16   17. jul 2013 Kan sige at prisen ved en auto-g bliver 1672,5 smiley Det er så med coatede skiver som ikke ruster, hvis man vælger uden koster det nok 1600 lige ud smiley Og prisen er nok ca den samme ved en mekonomen / Au2parts smiley Hvis du vil kunne købe det her og nu, og har en af dem i dit nærområde smiley

• #17   17. jul 2013 Lol i får Satme ikke en kr mere for bilen når i sælger den. Bare fordi i har lavet bremser uanset om de er lavet af guld what so ever. Så i jeres tilfælde ville jeg vælge nemt og billigt som thansen

• #18   17. jul 2013 Køb da for Sørensen de dele hos thaiwansen - de er sgu ganske udemærkede til sådan en slæde......

De dele der sælges i den butik, underligger de samme krav som alle andre mærkedele - ellers må de ikke sælge dem på det europæiske marked! BUM

• #19   17. jul 2013 har altid været imod de mecatech bremser thansen sælger og aldrig ville smide det på min egen bil. Men valgte alligevel at prøve det på pendler vognen da jeg fik skiver og klodser for under 200 kr total. Og må indrømme jeg er overrasket. Ingen rusken i rattet, bremser lige og bider faktisk overraskende godt...

• #20   17. jul 2013 Selvfølgelig gør de det, de har jo nogle krav de SKAL opfylde..

Kvaliteten af råvare er dog dårlige og resultere i hylende bremser, men bremse effekten er det samme..

• #21   17. jul 2013 Kender godt reglerne smiley men har også selv arbejdet i thansen så kender også reklamationsraten smiley but seems fine so fare smiley

• #22   17. jul 2013 vi bukker og siger tak for hjælpen smiley vi har nu købt delene vi skulle have ..

• #23   17. jul 2013 Hvordan er den Jubidition ? smiley Kunne da være sjovt at vide smiley

Men tit hvis det hyler osv, er det sku fordi dem der montere skiverne ikke gør ordentligt rent inden.. Så vil det komme til at sidde skævt og lign..

Jeg har NK / SBS high carbon skiver på min BMW, og de hyler da også, men tror det er alt det bremsestøv der kommer der gør det. For hvis jeg blæser dem rene med luft går der lige et stykke tid inden de begynder igen smiley Lad os nu bare få asbest i klodserne igen "HOST HOST" ! smiley

• #24   18. jul 2013 Ja nemlig - asbest er godt!! Ikke kun til bremser og kobling, men satme også til tagplader - kæft hvor noget pangel!

Kommentér på:
hjælp med pris

Annonce