{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Bil fra England? {{forumTopicSubject}}

Heej har fundet en Nissan Skyline til 30-40.000kr på pistonheads.com, Har aldrig købt en bil i et andet land så håber i kan hjælpe mig mht hvordan jeg skal få den hentet og om den kan sendes via container. Hvordan har i gjort det mht at få bil hjem fra England/japan, Hvad er der +/- ved skyline:)

Motoren er en GTS-T Rb25dett.

Håber i kan hjælpe mig
Er der nogen herinde som køre med Flexleasing el hvordan?
er det noget noget kan anbefale hvis ikke lige man har pengene til afgiften???.

Mvh Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil fra England?
  • #1   17. jul 2013 Afsted med bil og autotrailer og så en tur med færgen fra Esbjerg.....

• #2   17. jul 2013 Det er vel bare at flyve der over og kør den hjem. Tvilver på du kan finde andre måder, der er billiger.

• #3   17. jul 2013 du må bare ikke køre den i england. de har lidt specielle regler der over ..

få ejeren til at levere den på havnen i Harwich og sejl den til esbjerg . smid et pr danske prøve skilte på og kør hjem fra esbjerg

• #4   17. jul 2013 hvorfor må han ikke kører den i england?

• #5   17. jul 2013 det er den måde bilerne der over er forsikret på ..

• #6   17. jul 2013 nu har jeg selv familie i england og jeg må da gerne kører i deres bil

• #7   17. jul 2013 Ellers må du jo på Google og se om du kan finde nogle "car movers" i England og så betale dem for at hente.

• #8   17. jul 2013 Ellers er der en gut på Djursland, der har reklameret lidt på BG for autotransport. Han har sådan en bette fejeblad og kører i fritiden - måske han kan give dig en god pris på afhentningen.....

• #9   17. jul 2013 Ulempen ved Skyline er nok at de fleste af dem har fået bank af rigtig rigtig mange ejere (ved godt at de fleste annoncer fra England siger 1 eller 2-ejers, meen... Hehe) netop fordi de er blevet så billige efterhånden:)

• #10   17. jul 2013 Hent hjem fra japan.. det er ikke ret mere dyrer, og du får mere bil for pengene.

• #11   17. jul 2013 Det er rigtigt at i UK følger en forsikring ikke bilen men ejeren. Så kører man i en engelsk bil så skal man selv sørge for forsikring da man ikke kan bruge ejerens forsikring.
    Desuden skal der være MOT på bilen. Altså et godkendt syn.

• #12   17. jul 2013 Jeg fik en R34 hjem i sidste måned ved at tage fat på Kristian ved www.onlyaboutcars.co.uk

De klarede følgende:
    Tog kontakt til sælger mht. fremvisning af bilen.
    Visuel gennemgang og test (som man selv ville gøre når man selv handler bil)
    Tog billeder af eventuelle problemer.
    Lavede udtræk fra MOT registeret (syns attester) i bilens levetid.
    Lavede HPI udtræk (om der var gæld eller forsikringsskader på bilen)
    Tog sig af forhandling omkring prisen på bilen
    Klarede betaling af bilen
    Og så tog han sig af al transport fra UK til Esbjerg via forsikrede logistik virksomheder.

Han har desuden også mulighed for at få lavet en grundig gennemgang af bilen på nogle stats autoriserede værksteder. Hvilket gør at man får garanti for at der ikke er skjulte fejl man ikke lige opdager ved en visuel inspektion.

Skriv til ham, han er rigtig god til at hjælpe.
    kristiank@onlyaboutcars.co.uk

Jeg sparede et par tusinde i forhold til at klare det selv.

Vh Kim

• #13   17. jul 2013 det er en god ide at få folk til at hjælpe der kender gamet inde fra ..

ville til at starte med undgå en bil der har kørt i UK i lang tid .. de kan være MEGET ringe ..
    så er det jo vigtig at få de rigtige papire med V5 formulare osv (den engelske reg atttest)
    og så ikke at ligge sig fast på en bil men måske have et udvalg .. du spare mange penge på at købe den rigtige bil fra start istedet for at skulle poste 10,000´er af $ i den efter følgene

Kommentér på:
Bil fra England?

Annonce