{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Daniel S
Daniel S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

mitsubishi carisma 1 8 GLSI 16v {{forumTopicSubject}}

hey alle

har lige købt en mitsubishi carisma 1 ,8 GLSI 16 v

har altid kørt euro biler, men første gang jeg køber japansk må lige høre skal kobling være så "blød" på sådan en japaner.

eller er det bare tegn på den er ved og stå af, og kan i fortælle mig lidt om bilen.

mvh

ham der ikke ved en SKID om biler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mitsubishi carisma 1 8 GLSI 16v
  • #1   18. jul 2013 Den er lavet i Holland men bilmærket er Japansk.

• #2   18. jul 2013 ja fordi den er hydraulisk hvor mange euro bil køre med kabel træk på kobling

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    apr 2013

#3   18. jul 2013 så dvs kobling på sådan en skal være blød,

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    apr 2013

#6   18. jul 2013 morten C: ja den griber fat midt på ca men syntes godt nok den var blød. i frygt for den skulle stoppe.

skal til sjælland næste uge så skulle bare være sikker på om den kobling var i orden på den, eller om det bare var mig.

fik afvide at man rolig kan købe den model, dog ikke GDI da der vare mange problemer med den model.
    så tror bare jeg skal vende mig til den bare er blød i koblingen

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #7   18. jul 2013 Eneste problem med GDI er at de kokser til i indsugningen, som kan ordnes ved at bilen fik lov til at strække ben ind imellem smiley
    Hvor slem din gls er til det, det ved jeg faktisk ikke ;D
    Men det lyder som om din kobling virker som den skal, de kan være utrolig bløde når de er hydraoliske.
    Da jeg lige havde fået min golf, og kom over i bil med hydra kobling, der smadrede jeg næsten dens pedal igennem gulvet, for det havde jeg vænnet mig til xD

• #8   18. jul 2013 Har selv lige sat en 2002er DI-Der i stand fra ende til anden og det sku eftersigende være en Volvo med facelift smiley
    Lækkert nok transportmiddel og ja som folk siger er de med hydraulisk kobling ligesom din bremsepedal og ikke et stift kabel smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #9   18. jul 2013 Carisma og volvo v40 deler utrolig mange undervognsdele ja smiley Og sikkert også andre ting hvis man kigger nærmere

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    apr 2013

#10   18. jul 2013 jonascbc det er min første japaner bil, så kender intet til dem.
    men min køre som en drøm special når den er varm, hehehe men havde på samme måde som du gjor med din kobling, smadre den igemmen gulvet.

Kommentér på:
mitsubishi carisma 1 8 GLSI 16v

Annonce