{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Bilsyn på fyn? Nogle anbefalinger? {{forumTopicSubject}}

Min Mazda skal snart til syn, og jeg ville høre om nogle kunne komme med anbefalinger, her på fyn?

De må gerne være lidt large, og det altså ikke fordi min bil fejler noget voldsomt (har dog lidt rust i skærmkanter osv).

Det jo ikke en ny bil jeg kører rundt i.

Bilsynet skal være på Fyn.

Har kigget lidt på http://www.fynsdrivein.dk/ er det godt eller skidt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilsyn på fyn? Nogle anbefalinger?
  • #1   20. jul 2013 Nu bare lav lortet. Der er en grund til at de eksisterer!!!!

• #2   20. jul 2013 A plus har tilbud hvis du syner før kl ti, så sparer du 200

• #3   20. jul 2013 Rust i skærmkanter - medmindre det er helt fuldkommen lort - så er det jo ikke noget den ikke kan synes med.

• #4   20. jul 2013 Jeg har brugt rigtig mange penge på at sætte den i stand, og derfor vil jeg selvf ikke have den skrottet.

Men koblingen skal skiftes, og det klart at jeg først kører den til syn inden jeg smider penge efter det.

Daniel T. er det et tilbud der snart udløber eller er det standard tilbud inden ti? For der lige godt en måned+ til?

Der rust i skærmkanter. De ikke ædt op, men det jo ikke ligefrem kønt. Luftfilter slangen (altså den der går fra luftfilter til gasspjæld) er revnet i gummi, så jeg har sat tape på. Der ingen ankerplader foran (da jeg måtte pille dem af pga rust) og mine fælge er lovgivningsmæssigt for store.

• #5   20. jul 2013 Sæt tape hen over det rust. Der må ikke være skarpe kanter.

• #6   20. jul 2013 tape på rusten - lån et sæt hjul i rigtig størrelse, og smid ankerplader på - det er jo ikke så slemt smiley

Har sågar set en herinde, lave en ankerplade af en låg fra en malerbøtte, hvis det endelig er smiley

• #7   20. jul 2013 Mr. P der ingen skarpe kanter overhovedet. Den er ikke ædt op.

Kan I ikke anbefale et sted på fyn? Eller helst Odense?

• #8   20. jul 2013 HAHA kreativt. Jamen jeg har nogle Vinter fælge med helt nye dæk i lovlig størrelse? Er ankerplader virkelig så vigtige mht syn?

• #9   20. jul 2013 "tape på rusten" skal der virkelig ikke mere til?

• #10   20. jul 2013 Der må ikke være skarpe kanter - altså .. det er ikke så slemt, men kønt er det på ingen måde.

Du må jo genre køre på vinterdæk om sommeren, det er der jo ingen der forbyder dig.

Og ja, ankerplader ER vigtige til syn.

• #11   20. jul 2013 Synshallen du selv har fundet . Er flinke.
    Har selv brugt den.

• #12   20. jul 2013 Gaffe tape på skærmkanter og luftfilter slange så skal det nok gå. Har det fået synet en hummer 2 gange med tape over markerings lygter da syndmanden ikke mente de måtte være der men når der var tape på kunne han jo ikke se det sagde han

• #13   20. jul 2013 Og med dine ankerplader kan de godt gå lidt i små sko men min corolla blev da betinget godkendt uden

• #14   20. jul 2013 Okay, vildt nok at tape kan gøre det! =)

Synes godt nok at ankerplader er lidt pebret. Men det må jeg få på.

Men burde jeg så ikke bare få skiftet bremser, også køre den igennem syn og høre hvad de siger, istedet for at poste flere penge i det?

• #15   20. jul 2013 Da jeg købte bilen var den i RIGTIG RIGTIG dårlig stand.

Jeg måtte skifte kødben h/v, udstødning fra kat, kødben bag, tændingsdele, 1 støddæmper, manchetter og dæk.

Tror i tidl. ejer har betalt penge under bordet for at få den synes? Altså de dumpede den på et rust hul, som er blevet lavet eftfl. med en plade.

Eller er det slet ikke så strikse, som man går og tror?

• #16   20. jul 2013 Du kan jo køre den til syn - se hvad de finder af fejl - måske er det mindre end du regner med - kør ehjem, lave fejlene, køre afsted igen!

• #17   20. jul 2013 Okay, bestiller en tid hos ovenstående link. Håber folk har gode erfaringer med dem =)

• #18   20. jul 2013 Jeg ved ikke hvordan det er ved "benny" efter de har fået ny synsmand, men jeg har stået og lavet biler efter de havde været til syn der hvor de ikke havde fundet halvdelen af fejlene. Jeg vil meget hellere anbefale Jacob der arbejder ved al-syn lige bagved Shell tanken/Klokholm automobiler. Han svare gerne på dine spørgsmål og så er han super flink.

• #19   20. jul 2013 gå ind på fstyr.dk og se hvad der skal være i orden for at din bil kan synes. Hvorfor ikke lave det efter reglerne fra starten? hvorfor køre rundt i en spand lort der lige akkurat kunne haltes igennem syn, bare for at spare penge? det koster at ha bil!

• #20   20. jul 2013 Mark M > "Det koster at have bil" - ja det må du jo vide med en Golf 3 =)

• #21   20. jul 2013 Freak show - Hvad mener du lige med det? det var sq da en latterlig kommentar at kommentar at fyre af...

• #22   24. jul 2013 Mark M. det absolut ikke en lorte spand. Har skiftet rigtig mange dele og den kører perfekt. Men vil gerne have en realistisk synsmand, da bilen er fra 97 = Gammel.

Med gamle biler der er rigtig mange småting.

Men tak til alle sammen for at deltage i tråden =)

Kommentér på:
Bilsyn på fyn? Nogle anbefalinger?

Annonce