{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RVS Technology erfaring
  • #1   21. jul 2013 Har kørt en "2 omgangs" motor behandling på min gamle nissan primera, den har fået en lidt bedre motorgang og tomgang. regner med at give gearkassen engang jeg får sat min lift op herhjemme..
    hvis du læser lidt rundt på nettet så ville jeg bare tage og prøve, det skader i hvert fald ikke smiley

• #2   21. jul 2013 RVS virker ganske udmærket ligesom mange andre additiver.... BellAdd, Abbcon osv.

Der hvor kæden hopper lidt af for folk er når de tror de kan renovere noget som helst via additiver, det er selvsagt umuligt. Det er desværre umuligt at renovere noget som helst af metal vha. at hælde noget væske på.

Så renovering = adskillning og reparere det ødelagte.

Jeg har brugt RVS på min gamle 2.0 turbo motor i min aero og den fik både bedre kompression, mindre ventilstøj mv...gearkassen fik RVS og blev bedre i gearskiftet, mere flydende og let at skifte. MEN dette har intet med en renovering at gøre.

• #3   22. jul 2013 Har lige haft en heftig diskussion i en anden tråd, om Swedol, fælles for alle disse midler er, at er der først begyndt at komme deciderede bankelyde, så er løbet kørt. Manglende service og deraf følgende mekanisk nedbrud kan ikke reddes.
    Midlerne kan bruges forebyggende og ved mindreuregemæssigheder.

• Jimmie R
    Jimmie R Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 2 Svar: 1
    #4   26. nov 2016 Har selv brugt RVS (motorbehandling) på min Fiesta da den var 1½ år gammel. Den fejlede ikke noget, så det var rent forebyggende jeg brugte det.
    Der er nu gået ca 8 måneder. Kan ikke mærke forskel, men håber nu også, at motoren holder længere. Den får en ny behandling efter 100.000 km, hvis jeg stadig har bilen på det tidspunkt.

• #5   27. nov 2016 Kendte en som hældte Sweedol på en Opel Kadett der havde kørt omkring 10.000 km, den kom til at køre ca 1 km længere pr liter efter behandlingen, kørte fra Åbenrå til Kolding hver dag på motorvej.
    Så jo, de mirakle ting virker altså godt nok.

Kommentér på:
RVS Technology erfaring

Annonce