{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

er vi nu blevet snobbede?? {{forumTopicSubject}}

hvad er det man læser når man lige skuer forumet igennem..???
syntes nok at "adgangskravene" til at komme herind på BG er blevet for meget..
seriøst hvis folk tager en 5-6 gode billeder af deres dyt og skriver lidt om øsen så må det da være fint til at starte med.. folk plejer jo somregel at supplere op hen ad vejen...
for mig virker det som om at dem der har en "FED" bil med lethed kan komme ind og os som har en "NORMAL" bil skal knokle for at få lov at få deres bil herind...

JA bare min mening som jeg lige vil dele med i andre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er vi nu blevet snobbede??
  • #1   16. apr 2006 det er måske ik os alle der har et digicam så de bare kan fyre en million billeder af... hvorfor skal der være 20 billeder når 5-6 egentlig er nok????? 1 af fronten, 1 af røven, 1 af siden, 1 af motoren, 1 af kabinen, og 1 af sine fælge eller hvad man nu lyster..... GET MY DRIFT???

• #2   16. apr 2006 jeg syntes de fleste bare knipser 5 billeder eller mindre og så skrive bare de små std oplysninger.... men der kan jo skrives meget om en bil.. og 20 billeder er ikke svære at tage...

• #3   16. apr 2006 ja selvfølgelig skal folk da skrive noget... men ang billeder kan jeg bla. uden at der skal komme sure miner sige at jeg gider da ik se på billeder af en bil der holder på en parkeringsplads blandt en masse andre ( kim, din volvo). vil se clean shots af bilen... og så skal de være klare osv

• #4   16. apr 2006 Hvis de kan tage 5-6 billeder så er det da lige og trykke et par gange mere på knappen og finde en bil magen til her inde hvor der står lidt om motoren eller finde det på nettet det tager sku ikke lang tid.

Hilsen Danny H

• #5   16. apr 2006 Sten: Enig.

Kommentér på:
er vi nu blevet snobbede??

Annonce