{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  centreringsring?
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #1   23. jul 2013 Du leder efter nogle ringe der går fra 57,1 til 54,1 korrekt ?
    Du kan ikke smide ringe i der gør hullet i center større jo ..
    Feks hvis fælgene er 54,1 kommer de på ingen måder til at passe på en bil der måler 57,1 ..

Bigwheels.dk burde have ringe i 57,1 - 54,1
    ..
    Send dem evt en mail, det gjorde jeg sidst jeg manglede ringe, der ikke var på deres side ..

• #2   23. jul 2013 Er sikker på at have læst at man helst helt skal undgå centreingsringe , det er jo fordi fælge ikke passer til bilen , jeg havde nok fundet et andet fælge selvom det måske kan være svært når man er faldet for et bestemt fælge.

• #3   23. jul 2013 ja min fejl, ja bilen har 54,1 i navhul og skal køre med fælge med navhul 57,1. okay der vil jeg kigge.. tak for hjælpen

• #4   23. jul 2013 Det intet problem med centrerings-ringe. Mine fælge hoppede lidt fordi jeg kører med 4x98 og fælge var 4x100 - på med centrerings ringene, og nu kører den perfekt.

• #5   23. jul 2013 Bare kryds spænd smiley har kørt uden center ringe omkring 35000km nu og har aldrig haft problemer

• #6   23. jul 2013 dem jeg har på nu, er der kun centreringgsringe foran og ingen bagpå, og det mærker man ikke..

• #8   23. jul 2013 mange tak

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #9   23. jul 2013 Man skal på ingen måder undgå centerringe, da det er vigtigt at fælgene er centeret, desuden laves der jo et hav af fælge som er feks ø70 i center netop for at man kan få fælge til ens bil, feks Opel eller lign der har mindre nav (65,1) eller lign så der spiller centerringe en stor del ..

Dog kan biler med feks 4x100 godt kryds spændes uden brug af ringe, dog ville jeg til hver en tid altid købe passende ringe ..

Kommentér på:
centreringsring?

Annonce