{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Kim N
Kim N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Blinkrelæ {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg er indehaver af en willys jeep 1944, jeg har et problem med blink relæet. Det bliver varmt og sikringen springer og nu virker det ikke overhovedet.. Kan relæet kortsluttet, brænde ud ( det er pt et gammelt 6 v firebenet BOSCH relæ som jeg ikke engang kan købe mere ( der er kun brug for de 3 ben på relæet) hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinkrelæ
  • #1   24. jul 2013 Det kan evt være en dårlig ledning, det er vel stofledninger?
    Er der stadig 6V batteri i ?

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2013

#2   24. jul 2013 Hej.. Der lå en løs metalskive oven på relæet, kan den havde kortsluttet, brændt det af ? Ja der er stofledninger men de skulle være ok, jeg mener at havde begrænset fejl ned til omkring relæet.. Tak for svar..

• #3   24. jul 2013 Ja relæet kan sagtens kortslutte, hvis der har været løse forbindelser bliver det varmt og brændersammen, de gamle stofledninger bliver ofte stive, og så brækker de og kortslutter, man kan godt købe nye hvis det skal være originalt, men ellers vil nogle nye sorte være en god ide.
    ofte er gamle bilers blinklys ledningsnet noget skrammel, da der er lavet om på det for at kunne blive synet i DK.
    Jeg har lige lavet ledningsnet i en 50'er Buick, der var de gamle stofledninger totalt stive, og smulerde væk nor man rørte ved dem..

• #4   24. jul 2013 stavefejl er gratis i aften.. smiley

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2013

#5   24. jul 2013 Mhm jeg går ud fra at den løse metalskive har raslet rundt og rørt ved flere ting på en gang oven på relæet som forbigående problem og så pludseligt ved et bump har lagt sig og kortsluttet et eller andet på de tre ben som bliver brugt.. Jamen de gamle stofledninger på de her krigs jeep er noglegange ligesom tjæret for at afbøde vand og fugt og så er de egentlige ok men jeg kender også problemet med gamle ledninger.. Jeg havde selv en Dodge croonet 500 1967 og alt sejlede rundt i noget der lignede fuglereder af gamle blinde og overklippede ledninger. Nå jeg har bestilt nyt blink relæ og så må jeg se hvor djævlen sider.. Haha

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2013

#6   24. jul 2013 Ps.. Op i mormor mht stavefejl .:-)

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2013

#7   24. jul 2013 Påskeæg.. Der skulle så Dodge Coronet 500 .. Beklager..

Kommentér på:
Blinkrelæ

Annonce