{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.918 visninger | Oprettet:

fået stjålet mine nummerplader, skal have nye {{forumTopicSubject}}

Hej bg folket.

Fik i går torsdag stjålet mine nummerplader i stokkemarke på lolland (zm 43974) fra min nubira.

Mit problem er jeg skal bruge nogle nye. Politiet er jo ikke til megen hjælp. Så fumler rundt på skats hjemmeside. Kan ikke finde ud af at få dem meldt derinde samt bestilt nye.
Det jeg kommer frem til er at jeg skal bruge min registreringsattest, den har jeg selvfølgelig ikke med mig. Så hvad gør jeg så?

Er jeg tvunget til at få familie og bil inkl oppakning transporteret tilbage til Fyn med Falck. For at kunne have min registreringsattest ved hånden? - eller kan det løses uden?

På forhånd tak.
Mvh. Christian.

Ps. Beklager stave fejl eller lign er på via mobilen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fået stjålet mine nummerplader, skal have nye
  • #2   26. jul 2013 falck transpotere ikk bil uden plade smiley

• #4   26. jul 2013 Hej christian, Det bedste at gøre er at ringe til politiet på 114 med det samme og melde din nr plader stjålet med det samme. Imens kan du jo evt spørge om hjælp til hvad du kan gøre. Evt kan du køre hjem på prøveplader. Ellers kan du måske få en ny reg attest i en synshal, begge dele koster desværre penge som det ikke er egen skyld du skal af med. Ærgeligt at det lige skulle ske.

Jeg kører fra vordingborg til søllested og hjem hver dag. Ergo kører jeg igennem stokkemarke plus en del km mere. Jeg skal nok holde udkig efter dine plader.

• #5   26. jul 2013 Det kunne også være, du skulle tage chancen og køre hjem uden plader. Jeg kunne forestille mig, at eventuelle betjente, der stopper dig, vil være til at snakke med.

• #6   26. jul 2013 1. Udfyld blanket på Skat via dit nemid
    2. Ring til Skat og sig du har udfyldt blanket - stjålne plader,så afmelder de.
    3. Kør til synshal og få plader udlev.
    Det kan ikke lade sig gøre på andre måder, desværre.
    Held og lykke....

• #7   26. jul 2013 Og husk reg attest, eller billede af den + legimitation smiley

• #8   26. jul 2013 Jo falck transportere biler uden plader money over bitches..

Kør til nærmeste syn sted og få købt nogen prøveplader eller snak med dem om du ikke kan købe nogen nye faste skilte selvom du ikke har reg attesten med.

• #9   26. jul 2013 Tag på SKAT i maribo på brovejen der kan du udfylde skema og få afmeldt plader og samtidig få nye. Plader skal selv den tur mine forsvandt mellem søndag og mandag fra Guldborg der er nok den sureste udgift man kan få som bilejer
    Du kan prøve at efter lyse dine plader gennem facebook så kan det værer værdien forsvinder fot tyven når mange kigger efter dem fik selv oplysninger om hvor mine kunne være men kan bare ikke komme rundt og kigge før jeg får nye plader

• #10   26. jul 2013 Jeg havde skrevet reg nummeret på et stykke pap og kørt hjem
    Uden.... Din bil er jo forsikret og du har betalt vægtafgift, blir du stoppet kan du altid tale dig fra en bøde, og hvis du kører uden plader kan man jo altid sige at man ikk har set at bilen mangler plader

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #11   26. jul 2013 Gør som Bay og Kadett skriver, bare husk at meld dem stjålet inden du gør det, for så kan de se det i deres system, og er derfor nok lettere at snakke med.

• #12   26. jul 2013 Kørte selv min hjem uden men det var kun 20 km på små veje og jeg ville have brugt den med jeg ikke havde set det men en tur til fyn uden ville jeg ikke

Kommentér på:
fået stjålet mine nummerplader, skal have nye

Annonce