{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Nissan skyline {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan fortælle mig, hvor nemt det er at skaffe reservedele til en Nissan skyline?
Tænker på at den jo aldrig er solgt i landet, om man bare køre på Nissan og køber det der. Der er vel ikke nogen af de andre der har reservedele end Nissan.

Hvad med syn, hvis man har en som er tunet. Skal man bygge den om til standart eller hvad?

Håber nogen kan svare på mine spørgsmål.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan skyline
  • #1   26. jul 2013 Nissan kan da godt skaffe det til dig, kan ikke se hvorfor de ikke skulle kunne, andet en hvis de ikke gider.

Jeg fik uden problemer Toyota til at bestille dele hjem jeg skulle bruge til en Sprinter Carib (bil som ikke er solgt andet i Jap/Aust)

• #2   26. jul 2013 Det er intet problem at få stumper til en skyline, så det skal du ikke lade dig skræmme af. Og ja, den skal bygges om så den kan gå igennem syn, så lad være at bygge alt for meget om med mindre du selv kan bytte det rundt igen smiley

• #3   26. jul 2013 Aabenhuus: det var det jeg tænkte, hvis man nu købte en som har 5-600HK.
    Ville det nok give en del problemer, hvad det angår.

Er den dyr i reservedele?

• #4   26. jul 2013 Altså som alle de andre nissan modellerne, Silvia serien, skyline, Z serien, også Supra er intet problem at få reservedele til. som Aabenhuus siger ikke lad dig skræmme. du skal dog for det meste bestille fra englang eller andet land men det er også billigere.
    hvis du køber en der har så mange hk kan du få problemer med at få den synet.
    Priser på reservedele er billigere i udlandet og nej det koster sku ca det samme som næsten alt andet. hvis du selv kan skifte delene er det intet problem smiley

• #5   26. jul 2013 Ok, meget rart at vide.
    Tænker på at skaffe mig sådan en, en dag.
    Men har afholdt mig indtil videre, pga reservedele og syn.

Ved at i subaru klubben, har de et slags syn kit, med udstødning og luftfilter + diverse, som går på runde, når de forskellige medlemmer skal til syn.
    Det er jo meget smart.

• #6   26. jul 2013 Send en pb med dine spørgsmål og du skal få et uddybende svar. Har bevæget mig i skyline miljøet de sidste 6 år og har selv været ejer i 3.

• #7   26. jul 2013 Jeg tror, jeg har fået de svar jeg ledte efter.
    Men ellers sender jeg en besked.

Mange tak for hjælpen!

Kommentér på:
Nissan skyline

Annonce