{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chevrolet Cruze
  • #2   26. jul 2013 Jeg arbejder hos en bilforhandler og har en som firmabil og vil sige at bilen i sig selv er super velkørende den trækker godt og selve bilen er komfortabel..... når det så er sagt er skal du prøve en god tur i en hvis du tænker på at købe for jeg syntes sæder i den er ekstremt ringe og hvis du kan finde dig i den lidt dårlige kvalitet i kabinen og at bilen lyder som en dåse når du banker på motorhjelm og bagklap.... men ja men får jo også hvad man betaler for så en super bil til prisen men bare ikke lige min kop te..... skal siges jeg plejer enten at køre ny Opel Astra eller ny Opel Insignia og det er det jeg sammenligner den med.

  • #3   26. jul 2013 fordi bilen er bygget af staniol.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.590
    #5   26. jul 2013 Er vel også pga chevroletten deler 90% dele med opelerne ? xD

    Men ja chevrolet er lidt mere skrabet end deres konkurrenter, men priserne gør dem bestemt til en fin bil!


  • #6   26. jul 2013 Søren, der fortalte du mig lige at jeg heller ikke skal ha en opel... tak for det.

  • #8   26. jul 2013 Det her er jo ikke en diskutions-klub vi er i.. gider sku ikke at man stiller spørgsmål uden folk de skal diskutere..

  • #10   26. jul 2013 Den deler platform med Astra J... Men igen man får som regel, hvad man betaler for og man skal købe bil efter det man selv føler for og ikke hvad andre mener man skal

Kommentér på:
Chevrolet Cruze

Annonce