{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat bravo sprunget tandrem
  • #1   27. jul 2013 Puha, det skete for mig med en 96'er og motoren var smadret. Den blev repareret men kom aldrig til at køre godt igen.

I mit tilfælde var det en fejl værkstedet havde lavet ifm. tandremskifte, så de dækkede rep, men alle efterfølgende problemer døjede jeg selv med.

• DollerTegn
    DollerTegn Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 47
    #2   27. jul 2013 Ja det en ny motor kan ikke svare sig andet

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #3   27. jul 2013 DollerTegn Er det pga det er en Bravo 1,6 16v fra 97 du lige præcis kan konkludere det ?

• DollerTegn
    DollerTegn Tilmeldt:
    jun 2012

#4   28. jul 2013 Hvis du først skal hen og reperere den gamle motor, osv så løber det op. Og hvis den så ikke kommer til at køre ordentlig bagefter så det da langt bedre at få en fra huggerten af der måske ikke engang har kørt knap så mange km (uden af vide hvor langt hans har gået)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#5   28. jul 2013 Har en veninde hvis tandrem sprang på hendes Seat Leon 1,8 T.

Ny på og så kørte den bare igen. Aldrig været noget med den efterfølgende.

Så derfor jeg ikke helt forstår du bare kan komme med den konklusion med det samme.

• DollerTegn
    DollerTegn Tilmeldt:
    jun 2012

#6   29. jul 2013 Jo jo jeg har også en ven som havde en veninde smiley osv men ja han kan da prøve en ny tandem, men at begynde og reperere efterfølgende det ville jeg aldrig bruge tid og penge på.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#7   29. jul 2013 Doller mit spørgsmål var også mere møntet på om det var pga bilmodellen at du bare lige kunne slynge det svar ud.

Og drop dog dit bæ. Du kan jo bare kigge forbi så tager vi da gerne ud til værkstedet der skiftede den og spørger.
    Hun blev ihvertfald glad. Og tænk sig hvis man havde været så dum at spørge herinde og få et svar som dit og handlede ud fra det. Så have det hurtigt kostet en del penge. En tandrem koster ikk mange kroner.

Så vil da altid prøve det før man skifter en hel motor. Men kunne jo som sagt være du lige vidste noget specielt om den motor og deraf spørgsmålet.

• DollerTegn
    DollerTegn Tilmeldt:
    jun 2012

#9   29. jul 2013 Bæ? Casper k rolig nu... Jeg giver blot et svar, og hvis han prøver med en ny tandem til nogen hudrede kroner og tjekket ventiler mm.. det virker så det jo fint.... nu blander du jo også en seat ind i billedet, der var tale om en anden bil og som du kan læse i aller første indlæg var der jo netop en der havde prøvet det samme. Og bilen er jo trods alt 16 år gammel lur mig man ikke kan finde en motor til fornuftige priser på det idag.

Og er motor ikke smadret så er det jo fint, og det giver da trods alt mindre arbejde.
    Go dag

Kommentér på:
Fiat bravo sprunget tandrem

Annonce