{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Marcel F
Marcel F
Tilmeldt:
3. jul 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Tagboks {{forumTopicSubject}}

Hej. Har lige fået foræret et par Thule bøjler til min bil da jeg skal syd på i morgen aften og skal ud og købe boks i morgen tidlig. Kan enhver boks passe på Thule bøjler uden alt mulig adapter-pjat, eller skal jeg ud og finde mig en fra Thule?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tagboks
  • #1   28. jul 2013 Nu skriver du bøjler og regner med at du mener lastholder, altså at du har et par stænger som kan monteres på din bil !

    Har du fået andet med til dine stænger eller er de bare rå som de er?

    Du kan sagtens bruge andre bokse end lige Thules men det er nu altid bedst med det samme mærke til stænger og boks da en del bokse har en kant eller lign til stængerne og samtidigt at diverse huller i boksen passer, men alt kan jo tilpasses.
    Der er jo også det økonomiske indover.
    En ny boks eller måske en brugt evt fra DBA.
    Der er også størrelsen på boksen at finde ud af, skal det bare være en lille én til lidt bagage eller en stor som du også kan bruge til andre formål senere hen.
    En lang boks kan jo bruges til ski senere på året eller som mange også bruger de lange til, nemlig hvis man kan lide at fiske, så er de ganske udmærket til stængerne.

    Men det er en jungle med de forskellige bokse, tjek forskellige sider på nettet.
    ps. Jeg har en annonce inde på min profil på netop en boks, kig på annoncen og se om der er nogle oplysninger du kan bruge i din søgen efter den rigtige boks...


  • #2   28. jul 2013 tror alle passer,jeg har selv en fra T-hansen(den mindste du kan få på 390 liter) på mine thule bøjler og boksen havde beslag med i kassen til alle bøjler,jeg har brugt boksen på flere forskellige bøjler og bil mærker i cirka 6-7 år nu,så sent som for 2 uger siden på en tur til italien.

  • Marcel F
    Marcel F Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #3   28. jul 2013 Hans J, er det en slags universalbeslag eller følger der flere forskellige med når man køber? Nu er jeg jo lidt i tidspres, men det bliver så meget bedre end at køre til Portugal med en trailer. Overvejer nemlig om jeg skal finde en brugt jeg kan hente allerede i morgen, men det er jo ikke til at vide om beslaget på boksen passer.

  • #4   28. jul 2013 det er universal beslag og jeg tror de er på lager i alle deres butikker,jeg gav 999 kr for min dengang og tro de sælges til den pris stadigvæk,min er nummer 2 fra dem.

  • #5   28. jul 2013 har lige kikket deres hjemmeside,den hedder 390L junior easy grey silver og koster 999 kr og den er på lager overalt i danmark,den kan sagtens holde til hastigheder på omkring de 120-30 km/t.

Kommentér på:
Tagboks

Annonce