{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

købe en bil af forsikring? Pris {{forumTopicSubject}}

Heej, har en kammerat som fik trykket sin Nissan 100nx bagi ved bag kofanger og den er så desværre meldt totalt skadet underligt. Men jeg går nemlig lidt med tankerne om at købe den og så lave den op men hvad er prisen tror i. Han fik 11.000kr for den så ved ikke om det er forsikringspris også eller hvad. Den skal lige have et par nye bagskærme det sådan set det og rettet bullen ud under bilen ved bagkofangeren.

Håber lidt i kan hjælpe mig smiley

Har lagt billedet op af skaden på bilen:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  købe en bil af forsikring? Pris
  • #1   29. jul 2013 Du skal være opmærksom på at hvis bilen bliver meldt totalskadet vil den blive blokeret ved skat, så der skal betales ny afgift på bilen før du kan få nummerplader på igen!

• #2   29. jul 2013 Oki det må jeg så lige have fundet ud af, hvordan og hvor ledes mht det

• #3   29. jul 2013 Det kommer an på hvor meget den er skadet for. For hvis han har fået 11000 for den må den bygges op for 25000 uden at der kommer ny afgift. Men det er kun værksteder og brancherelaterede folk med cvr nr der kan købe den. Så det er ikke noget alle og enhver bare kan få lov at købe selv om det er synd at smide sådan en bil væk. Ellers måtte han jo takke nej og få bilen lavet istedet..

• #6   30. jul 2013 Det har ikk noget med 75% at gøre af de 11000 for de skal selvfølgelige tilbyde kunden at få pengene når det er mellem 55 og 65% af bilens værdi men bilen må altid laves op til 25000 uanset hvad det er for en skade. Og forsikringsselskabet får ingenting af staten. De vurdere hvad der er billigst. Giver ham 11000 for bilen og får 3000 for den så har de tabt 8000. I stedet for at betale hvad skaden måske koster på 17000.

Kommentér på:
købe en bil af forsikring? Pris

Annonce