{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

Renovering af Z20LET(Zafira A OPC) {{forumTopicSubject}}

Hey alle

Tænkte da lige at hvis nogen skulle have interesse, kan I da lige lure lidt billeder her af min Garrett ombygning på min Zafira A OPC smiley

Jeg kan kun sige at den går virkelig godt! smiley

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/tuningprojekter/109814-z20let_renoveret__det_loese_


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renovering af Z20LET(Zafira A OPC)
  • #1   19. aug 2013 Lækre billeder og bevis på det ikke er sådan lige til altid, at bare skifte en turbo (når det tager overhånd) og kender problemet med det tager overhånd, har selv prøvet det på hver turbo vogn jeg har haft mig.
    Hvad er setuppet så blevet til ??


  • #2   19. aug 2013 Jaah, planen var bare en LEH lader, men endte ud med at lave følgende:

    - TXA manifold.

    - Garrett GT2871R turbo.

    - Større luftmassemåler 80mm(ikke monteret på billeder).

    - Større mapsensor(ikke monteret på billeder).

    - Større “tophat”(ikke monteret på billeder).

    - Større TXA IC med 63mm rørføring.

    - Andet plenumkammer fra Klasen-Motor(indsugning).

    - 630ccm dyser(ikke monteret på billeder).

    - Indsugnings knastaksel fra en X20XEV(større løft).

    - Justerbart knastakselhjul.

    - Justerbar benzintryksregulator fra EDS med manometer(ikke monteret på billeder).

    - Kort indsugning til turbo.

    - JE stempler med kompression på 8,0:1.

    - H-profil plejlstønger fra WestSpeed.

    - ARP bolte i plejlstænger, svinghjul, hovedlejer og topstykke(støttebolte).

    - Kraftigere hoved- og plejlstangs-lejer.

    - Stempel køling.

    - Balanceaksler fjernet ca. 6-7kg mindre vægt.

    - Lettet svinghjul ca. 5.5kg.

    - Forstærket kobling.

    - Remskive, krumtap, svinghjul og kobling afbalanceret.

    - Komplet 3” rustfri udstødning fra turbo med 200cells kat(ikke monteret på billeder).

    - Quaife LSD(Limited Slip Differential).

    - Short shift.

    Og der er med sikkerhed glemt noget;) Bunden burde være klar til 550-600hk, så der er klart til hvis jeg vil ha en større lader:)

    Men selvom det tog overhånd, så fortryder jeg det på ingen måde, for den er satme sjov og kører i og det kan dem som har været med ude i den vist godt skrive under på;D


  • #3   19. aug 2013 Det er sq i orden det der smiley


Kommentér på:
Renovering af Z20LET(Zafira A OPC)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce