{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

respekter den bil du kører {{forumTopicSubject}}

Natten til lørdag ca. 00.30 var jeg involveret i en solo ulykke grundet for høj fart, da jeg lå og kørte race med en anden bil i byzone. jeg mister herefter herredømmet over bilen og rammer herefter et stengærde med ca. 110 km/t med venstre side af fronten. hvor bilen så rammer en lygtepæl med venstre side bag førerdøren. jeg blev kørt til tjek på Holbæk sygehus men blev udskrevet efter få timer. med passageren slap uden skrammer. ingen personer kom til skade i ulykken. heldigvis! - kan kun sige hvad jeg altid selv har fået fortalt. kør ordenligt derude. jeg var heldig og jeg ønsker ikke folk skal opleve det jeg har oplevet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  respekter den bil du kører
  • #1   29. sep 2013 ..

    profilbillede
  • #2   29. sep 2013 .

    profilbillede
  • #3   29. sep 2013 Ja.

    Det er sgu en ordentlig tur den har fået sig der.

    Men lyder godt du er ok,

    Heldigvis skete der ikke "mere"


  • #4   29. sep 2013 hvad siger panserne til det???

  • #5   29. sep 2013 Du skal da lige have tjekket ørerne, hvis du har fået af vide at du skulle passe på,
    - for et eller andet må da være gået galt når man kan smadre sin bil på godt og vel 14 dage.


  • #7   29. sep 2013 Hvorfor skriver du dette indlæg til os? Det er dig der har baldret din vogn! Men hvad kan man sige, andet end det er grunden til at jeg mener at små knægte som dig ikke skal have den slags biler mellem hænderne - Utroligt at der er begrænsning på MC`er, som alt andet lige kan gøre så lidt skade i forhold til en bil, men er du til biler og har lige fået kørekort, ja så kan du købe lige så stort og vildt som lommerne tillader! Fuldstændig sindsygt!

    Godt der ikke skete dig noget dog - Håber din næste bil bliver en Vw UP, som du kan trille rundt i, indtil du har fået noget erfaring, lidt hår på brystet og ja, bare holdt op med at være en stor dreng!


  • #8   29. sep 2013 Du var heldigt at der ikke skete dig noget!
    Men tænk lige over dem der kom cyklende eller gående mens du ræsede,det er dem der er heldig.
    Men det har du jo ikke haft indflydelse på.

    Lad det her være dig en lærestreg du aldrig glemmer...


  • #9   29. sep 2013 Hvis i undrer jer over mit indlæg, er det nok mere en opfordring til den næste knejt på 18 år der får en mk3 eller mk4 at trille i, eller til ham der lige har købt en mk4 og tænker at han skal ud og trykke den lidt af overfor ham brianen i bmw der kører og spiller smart.

    eller til ham der har tunet sin mk4 og mener han er meget bedre fordi han har kørt bil i længere tid. og har mere hår på brystet.

    jeg skriver det fordi jeg var heldig. reelt kunne jeg sidde inde pt. hvis en mor havde været ude og lufte sin datter i barnevognen fordi datteren ikke kunne sove. jeg kunne ha ligget på akut afdelingen inde på Rigshospitalet fordi jeg havde pløjet direkte ind i et træ og væltet rundt 3 gange.

    Jeg skriver det her fordi jeg nu håber at kunne få andre til at indse det jeg ikke kunne se. at det forhelved ikke er legetøj. om man er 40 og har en mk4 eller om man er 18 og har en mk3.

    Jeg var heldig. yderst fucking heldig. og jeg ved at i selv er nogle drenge røve og godt kan lide pedal. ellers ville i ikke ha en mk4. eller drømme om en. og i kører for stærk. om i så kører 110 i byen eller 220 på motorvejen går sgu nok et eller andet sted ud på et.

    jeg skriver det her pga. jeg vil åbne øjnene på andre. fint hvis lige præcis du ved det. fint. kør videre i din mk4 og vær pisse bagklog. og så vær ligeglad den dag din søn ringer hjem og siger han har smadret sin "nye" supra mk3. eller sin golf eller sin punto. så sig det til ham som i har skrevet til mig. sig " at han er en idiot, og han fandme kan lære det og han skal være glad for han ikke pløjede noget ned" Sig det til ham. og håb han ikke skrider fra dig og aldrig snakker til dig igen. fordi du er så bagklog, fordi din mk4 ikke har kørt over 50,0 km/t i byzonen og fordi du kun fyrer din bil af på lukket bane. sig det til ham!

    jeg prøver at oplyse om et emne som er vigtigt. et emne jeg ikke troede havde betydning, det ville jo aldrig ske for mig bla bla bla. - jeg ved godt hvad der er sket, hvad der kunne være sket og hvordan det skete. det behøver i ikke fortælle mig.


  • #11   30. sep 2013 Joachim: Nu kan det jo ikke nytte noget, at vi andre skal stå til ansvar for at du har kørt som en spade - Du har dummet dig, Big Time, heldigvis skete der ikke dig eller andre noget - Men derfra og så til at der nu skal råbes vagt i gevær og vi alle skal passe på, det ved vi godt, det har vi vidst hele tiden, det er nok mere det vi prøver at fortælle dig - Nok også derfor vi henvender os til dig, for at sige, at det er godt du har lært noget, men det du siger er intet nyt, måske for dig fordi du er en knægt på 18 år der har fået en alt for voldsom bil mellem hænderne, specielt fordi du har fået dig en forskrækkelse og det er smadder godt, kan kun håbe følelsen bliver hængende længe, længe endnu!

    Men derfra og så til at vi alle skal sidde tilbage med åben mund og nærmest frygte at træde på pedalen i rent chok over din bummert, det kommer nok ikke til at ske - Så den reaktion du kunne have ønsket dig, hvad end det var respekt for at du mener du har lært noget eller at vi alle kollektivt skulle blive 20% mere frygtsomme når vi kører i vores bil - Det kommer ikke til at ske, det du har lært af din fejl har vi med al respekt vidt i nogen år, enten lært af vores egne fejl eller bare fordi vi før har set nogen som dig pløje gennem autoværn, træer etc.

    Men jo vi kan alle dumme os og komme til skade(det sker forhåbentligt ikke 7-9-13), men de risici løber vi alle, så snart vi står op om morgenen!


  • #12   30. sep 2013 Ærgeligt når sådan noget sker! Men ja pas på farten, godt du er okay og godt der ikke skete noget med nogle andre.. smiley


  • #13   30. sep 2013 Du har ret,det er meget let at være bagklog.
    Selfølgeligt har vi alle været ude at gi pedal på et tidspunkt.
    Vi har også været ude for en situation hvår man tænkte,puha det gik lige,det skal jeg aldrigt prøve igen.
    Men i unge har det jo med at lave jeres egne erfaringer,du har så fået din læresteg.

    Men hvad med de andre xxx antal unge,de mener det sker ikke for mig.

    Så længe der findes muskel biler og unge mennesker kommer man ikke det her til livs.
    Så ja det er ikke let at være bagklog,men det kommer med alderen tro mig.


  • #14   2. okt 2013 Må nok indrømme jeg er lidt rystet over sådan et indæg, jeg køre selv stærkt men har valgt og gøre det på bane, der er så mange arrangementer i dk og Sverige osv.
    Gør det nu der, jeg har selv to unger som færdes på gaden til og fra skole, hjem fra venner osv, tænk på hvis du havde ramt nogen.
    Synes det er utrolig respekt løst og håber at politiet eller evt forsikringen tjekkee dette oplæg hvor du indrømmer og ha kørt til både mistet kørekort og evt fængselsstraf

    Er glad for der ikke skete dig noget men fuck hvor er 110 bare alt alt for meget i by zonen


  • #15   2. okt 2013 Ps alle med kørekort ved fra dag et at det er 50 man køre i byen, en alm bil kan også køre 110 inde i byen, meeeen det gør man ikke, så er det ligemeget om det er ens nye mk 4 ellers fars nye bmw

  • #16   2. okt 2013 Nu var jeg faktisk passerergen i bilen. Vi forklarede politiet helt nøjagtigt hvad der var sket og hvorfor. Så der er ikke løjet om noget. Men det er fedt at I kender jeres grænser. Det er stadig bare endnu et opråb omkring at man skal køre ordenligt. Det er vel også derfor at der er kampanger i tv'et og alle mulige andre steder rundt omkring. Dette er heldigvis hvis man kan sige det et sted i byen hvor der ikke er ret mange ude på det tidspunkt af natten. Men det er stadig forkert at køre alt for stærk og gaderæs samtidig. Men det nytter ikke noget at være heldig og pudse glorien her inde. Da hans mening med oplægget var at informere jer om at det betyder rigtig meget at køre ordenligt og have nogle ordenlige dæk på sin bil! smiley
    Håber at I forstår hvad jeg mener. smiley


  • #17   2. okt 2013 Det gør vi men han har hverken erfaring eller kendskab til sin bil til at køre sådan.
    Derfor synes jeg det rystende at man ikke tænker længere og så køre sådan.
    Hvis du forstår hvad jeg mener.
    Siger heller ikke der er løget om noget, men det har vel en konsekvens.
    Ps vi er godt klar over at man ikke skal køre 110 i byen, det er helt alm sund fornuft, behøver vi ikke en 18 der lige har smadret sin bil til at fortælle os smiley kan godt være jeg er en sur gammel nar ;-), men der er bare ingen undskyldning for det der.
    Håber at i tænker jer mere om, næste gang kan det koste dig, jer eller andre livet.
    Pas på jer selv derude og de gamle supraer smiley


  • #18   2. okt 2013 appellerer nok mest til den næste 18 årige dreng der kommer ind i gruppen pga. han har fået fat i en mk3/4 smiley


  • #19   3. okt 2013 Er med på den pas nu bare på jer selv smiley

Kommentér på:
respekter den bil du kører

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce