{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

E30 m20b20 går a h til. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen må efter en en helvedes masse fejlsøgning krype til korset og spørger om hjælp.

I torsdags montered jeg bordercomputer i bilen og efter det var jeg ude og køre en tur ingen problemer da jeg kom tilbage satte jeg bilen til opladning hvor den stod resten af eftermiddagen. Da jeg så skulle hjem kunne den ikke starte jeg tjekkede det grundlæggende og fandt ud af benzin pumpen ikke kørte. Efter at have skiftet den og fejlsøgt på bilen fandt jeg en + ledning til pumpen der var knækket. Den blev lodet sammen igen men lige meget hjalp det stadig ingen reaktion. Så pludselig fandt jeg gemt oppe bag instrumentbræt et arbejds relæ med nogle ikke orginale ledninger i det viste sig at være et relæ til noget alarm der engang har sidet i bilen efter at have rodet med det noget tid fandt jeg ud af at det var synderen den sendte ikke signalet fra pumpe reæl vidre. Så nu har jeg lavet en direkte klemme 15 (tændningsstrøm )om til pumpen så nu kan den starte men går a helvede til de første minutter kan ikke tage gas og nogle gange skyder den tilbage i indsugningn. er der nogle der ved hvad der kan være galt for jeg er løbet tør for ideer

På forhånd mange tak hilsen en frustreret e30 ejer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E30 m20b20 går a h til.
Kommentér på:
E30 m20b20 går a h til.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce