{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Vinterprojekter - hvad skal i ha ordnet? {{forumTopicSubject}}

Hej capri folkens.

Nu er det ved at være tid til at få bilerne i garagerne igen, og det giver tid til vinterprojekter smiley

Hvad skal i ha ordnet i løbet af vinteren?

Jeg skal selv ha lavet min egen Capri helt fra bunden. Rust, lak, motor, fiberskærme, interiør osv. Jeg har lavet et fotoalbum med bilen som den står nu. Jeg har indkøbt original turbo spoile, 7.5x13 rs fælge og en fandens masse diverse dele til capri mk 2/3 så hvis der er nogen der mangler stumper, så har jeg da lidt af alt smiley

Min egen skal bygges som en 3.0 RS i hvid med 3 blå striber, rs fælge, brede skærme osv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterprojekter - hvad skal i ha ordnet?
  • #1   15. okt 2013 nå... jeg kan ikke få den til at vende billedet rigtigt

• #2   15. okt 2013 Lyder godt . Mine planer er lidt som dine. Rust og bredde fiber skærme . Farve ved jeg ikke endnu, måske en omgang hattelak i mat sort.

• #3   15. okt 2013 det lyder spændene smiley har du købt skærmene eller hvordan? det ville da næsten være synd med matsort

• #4   15. okt 2013 Begge forskærme og en dørstolpe trænger til at blive skiftet, og har haft xpack kittet fra Smith and deakin til at ligge i et stykke tid, så det bliver her til vinter der kommer til at ske en ændring af look. I den tid jeg har haft caprien har der aldrig været mk3 kofangere på, men dem har jeg også liggende klar nu, så det bliver spændende. Mht maling er jeg ikke sikker, men regner med at det bliver noget matsort i et år eller 2, indtil jeg kan finde ud af hvad jeg vil.

• #5   15. okt 2013 det bliver da spændene at følge dit projekt så smiley husk at lægge masser af billeder herind eller på fordcc smiley

• #6   15. okt 2013 Det skal jeg nok og i lige måde smiley

• #8   15. okt 2013 Morten - det skal jeg nok smiley jeg har taget en håndfuld billeder af dagens fremgang. jeg laver et nyt album i weekenden af hvad jeg har nået i her i ferien.

Danny - Det må ha været en svær beslutning. og i øvrigt fedt Eleanor projekt!

• #9   19. okt 2013 Hej godt med noget aktivitet herinde. Jeg har lige vasket min igår og kørt den sidste tur for at få bremserne tørret så nu ska den pakkes sammen. Jeg ska ha mine servo pillet af og sendt til afsted til Tickover i england, måske sammen med den gamle kardan hvis de ka lave den også. Har spugt før men prøver igen. Er der nogen der kender den kardan der har et glideled på midten så den ka gi sig i længderetningen. Er det specielt fra en 2,8? Desuden mangler jeg stadig et godt sæt 2,8 sidelister og så vil jeg ha fat i de sorte head lamp covers fra cci. Skal også ha eksperimenteret med det korte oliefilter jeg har fundet så jeg ik skal ha bananmanifolden af hver gang det ska skiftes. Ellers kører den jo som en drøm bortset fra at jeg døjer med at holde motortemperaturen nede ved bykørsel men experterne ved cci siger at man ska køre med 82 grader termostat så det vil jeg prøve.

• #10   19. okt 2013 Fik lige oprettet et fotoalbum så de sidste billeder ku komme med. skulle nok ha taget nogen før jeg begyndte at svejse men det er lidt sent nu.

Kommentér på:
Vinterprojekter - hvad skal i ha ordnet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce