5.131 visninger
|
Oprettet:
Nissan Patrol turbo {{forumTopicSubject}}
nu ligger landet sådan at jeg har en patrol 2,8 gr hvor turboen er ved at have set sine bedre dage. jeg vil så til have fundet mig en ny turbo, men vil ikke have en original på igen. jeg vil gerne have en på som er hurtigere til at lave ladetryk, så den får noget mere bundtræk. det er ikke fordi jeg vil køre med mere end de der 1,1-1,2 bars ladetryk som jeg gør nu.
så vil lige høre om i har nogle gode forslag til hvad man kan sætte på som erstatning og eventuelle erfaringer
aug 2011
Følger: 27 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 956
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 56 Svar: 334
aug 2011
Følger: 27 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 956
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 56 Svar: 334
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 679 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.932
sep 2008
Følger: 69 Følgere: 69 Biler: 2 Emner: 95 Svar: 270
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 21 Svar: 209
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 56 Svar: 334
tst stephan, det var da noget så dum en kommentar. nu er det ikke en toyota jeg søger med en turbo! men hvis det er så godt, hvorfor er det så at du vil bytte din hdj 80 til en kort patrol?
mar 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 680
(og hvis nogen bytter en HDJ4,2 ud med en RD28, så er de selv uden om det
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 679 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.932
Nej, jeg kan mærke den sætter ind ved ca 2.800 omdr, har ikke noget ur der måler trykket, så ved det ikke præcist.
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 4 Emner: 211 Svar: 886
nov 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Biler: 8 Emner: 181 Svar: 2.140
Har i dag monteret en Garrett GT2554R sprit ny, og uden at ændre på pumpen, laver den 1,1 ved 2800 omdr ca, og 0,5 ved 1800,
Men skifter til opgraderet pumpe så der burde kunne gives olie nok til at lave 1,8 til 2,0 bar ved 2500 omdr.
Men vil du have så der er hurtigere ladetryk, så kontakt H. Daubjerg (scanturbo) og snak med deres turbo guro, han kan give dig et alternativ til en standart,
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 679 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.932
nov 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Biler: 8 Emner: 181 Svar: 2.140
Og det med at montere en GT2554R i en RD28T er ikke bare lige en bolt-on løsning, men ikke ret meget der skal laves om før det virker, og man skal have intercooler i når man begynder på de numre.
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 679 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.932
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 56 Svar: 334
men hvor meget skal der laves om for at en gt2554r passer på?
maj 2008
Følger: 105 Følgere: 118 Biler: 14 Emner: 13 Svar: 96
min begynder at lade ved 1100-1200 og har fuld ladetryk omkring 2100-2200 med intercoller og på en std turbo
jul 2007
Følger: 66 Følgere: 66 Emner: 208 Svar: 2.189
nov 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Biler: 8 Emner: 181 Svar: 2.140
Der skal laves lidt om på udstødning og trykrør for at få en GT2554R turbo i.
jul 2007
Følger: 66 Følgere: 66 Emner: 208 Svar: 2.189
Nissan Patrol turbo
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside