{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

e46 sædevarme? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har købt ny kabine til min e46. Min nuværende er uden sædevarme, men den nye er med. Jeg fik naturligvis sædevarme konsollen med (over askebæret)

Hvordan kan jeg få sædevarmet til at fungere?
Hurtigst og billigst uden at skulle klippe og klistre smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e46 sædevarme?
  • #1   13. feb 2014 Det er ikke sådan lige til. Ved alle omstændigheder kommer du til at skulle klippe klistre, med mindre du vil betale dig fra det ved Schmiedmann, Koed ell.lign. Du kan være heldig at finde et kabel eftermonteringssæt på ebay.de eller ebay.co.uk som er mere lige til at montere(dog stadig et stort arbejde) ellers kan du hente noget inspiration fra denne vejledning:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=341242&highlight=
    Jeg har selv elbetjente sæder med varme i jeg skal have monteret her til foråret, og har anskaffet mig et kabelsæt til eftermontering, men skal nok stadig bruge lidt fra ovenstående vejledning. På ebay koster sættet mellem 500-1000, og mener koed/schmiedmann tager omkring 2000. Der var i hvert fald en grund til jeg valgte og finde det på ebay, og mener det var prisen. Håber det kan hjælpe lidt og ikke har taget modet helt fra dig smiley

Kommentér på:
e46 sædevarme?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce