{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

strøm tab i w210 hjælp ?? {{forumTopicSubject}}

hej håber der er nogen der kan hjælpe mig for min mercedes taber strøm når jeg skal starte den så forsvinder strømen mere eller minder, har målt om det er generatoren og batarie men det fejler ikke noget og har fået skiftet overspændings boksen ved mercedes i kolding og de mener det kan hver en støre opgave.
men ville lige høre om der er ander der har haft samme problem og hva det kan hver smiley
på forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strøm tab i w210 hjælp ??
  • #1   13. aug 2014 Dårligt batteri ?

• #2   13. aug 2014 Hvor meget lader den med i tomgang samt med stort forbrug . Når du slukker bilen hvad er spænding så på batteriet ? Ude ved den ene lygte sidder der et blæser relæ som har det med at irre sammen . Hvis bilen er med comfort dv facelift . Lukker bilen ned for comfort udstyr hvis den mangler strøm for at holde motor kørende ellers er den udelukkelse metoden hiv en sikring af gangen ellers er det bare igang med amp meter

• #3   13. aug 2014 har haft en til og hjælpe med og måle ud og batteriet er vist ok og kigger lige det du har skrevet og ser om det er det
    har os fået at vide det var det jeg skulle gøre med sikringer og det men det var bare vis der var nogen der viste og der er en fejl der tit kommer i dem smiley

• #4   13. aug 2014 Prøv lige først med et batteri du ved der er knald på, er det ikke helt iorden, får du ikke gang i en 210'er

• #5   13. aug 2014 Hvis batteri er i orden så kam det være din starter der er defekt så den trækker for meget strøm.

• #6   13. aug 2014 ja ville lige prøve og få et andet batteri på har os haft mistanke om starteren i dag men nu må jeg se i morgen når jeg kigger på den smiley

• #7   3. okt 2014 Prøv at lave en ny stel fra bil til motor, stelkablet der går fra bilen over på motoren kan være dårlig uden at se sådan ud. Det er oplevet mange gange.

Kommentér på:
strøm tab i w210 hjælp ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce