{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.887 visninger | Oprettet:

Dinitrol rustbeskyttelse - Polo - priserfaringer? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer, som har fået lavet Dinitrol rustbeskyttelse af jeres Polo for nylig? Hvis ja ville jeg gerne høre hvilken behandling og til hvilken pris?

Det er nu 2 et halvt år siden, at jeg fik lavet en "Dobbelt bundbehandling" på min. Det kostede 3187kr. incl. moms. Den behandling var uden hulrumsbehandling, dvs. kun undervogn. Desværre genmonterede de min ene plastinderskærm forkert, så jeg måtte retur og have det rettet. Det var hos Dinitrol Haslev, der også var/er autoriseret VW værksted.

Nu skal min Polo have en tur igen. Men jeg vil gerne lige høre, om nogle er jer har gode/dårlige erfaringer, inden jeg beslutter mig. Det ligger dog fast, at det skal være Dinitrol igen, da jeg ikke vil blande produkter. Men jeg vil ikke benytte Haslev igen, mest fordi det ikke længere er praktisk for mig geografisk.

Hvor har i fået Dinitrolbeh. og til hvilken pris?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dinitrol rustbeskyttelse - Polo - priserfaringer?
  • #1   28. okt 2014 Ved at VW Næstved næsten lige har fået en Polo 6R ind der skulle ha 2 nye bagskærme. Så rustbrskyttelse er en god ide.

    Forstår ikke du sprang hulrumsbeskyttelse over. Det er jo grobund for rust med kondens inde i den hulrummene.

    Jeg har også fået den helt store Dinitrol tur inkl hulrumsbeskyttelse. Det koster par og fyrre hundrede for første behandling.

    Når du skal ha anden tur sprøjter de den kun over med det sorte snask igen. Det er det der beskytter voksen som er den reele rustbeskyttelse.

    Det er vist nogenlunde samme pris som du gav første gang.


  • #2   28. okt 2014 Jeg har jo min 6R Blue Motion2013 model, og den helt nye 2015 model, regner kun med at lade den nye behandle, den "gamle" har fået noget dinitrol med spraydåsen på de få åbne flader der er, det meste er jo dækket med plader, den bliver ikke gammel med de km jeg kører !, men spændende at se hvad rustproblemer der kommer med tiden, jeg er bla noget betænkelig ved dobbelt gummilister i dørene, forudser generelt en masse rust i dørbundene på 6R, men håber ikke jeg får ret !,

  • #3   29. okt 2014 Tak for svar. Jeg sprang hulrum over pga. pris og pga min gamle Lupo. Den fik aldrig hulrumsbeskyttelse, men var alligevel dejlig fri for rust. Der var lidt i samlingen indvendig i bagklappen, men ellers var den faktisk fin fri for rust indv. og udv. Så jeg gad ikke ofre den helt store dyre behandling til Poloen.


Kommentér på:
Dinitrol rustbeskyttelse - Polo - priserfaringer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce