{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  optagelse
  • #1   26. jan 2015 Som nævnt, bare slæb den ud et sted og få skudt noget billedere af bilen generalt, så må sommerbillederne jo sjovt nok vente til sommer engang smiley

• #2   26. jan 2015 yes men en møg beskidt bil er ikke noget fedt at tage billeder af, og man vasker ikke i hånden i frost vejr, og jeg skal bestemt ikke i vaskehal og have min bil ødelagt smiley

• #3   26. jan 2015 Vejret ser ellers ud til og have været fint på dine billeder..

Og i stedet for og blive hidsig på dem der skriver hvorfor de afviser så skal du hellere lytte til det de skriver og rette op på "fejlen"..

Jeg er enig i at der mangler lidt billeder af bilen ude fra på lidt afstand for den ser ellers fin ud..

Og hvis jeg må gi et råd til der på de første billeder af fronten hvor solen giver genskind i linsen er og kigge på din skærm og så prøve og fokusere der på hvor den giver genskind i bilen for så kan de godt forsvinde.. Det gør det i hvert fald på mit kamera..
    Og hvis der stadig er genskind så rykker du dig bare indtil det er væk..

Og husk det til en anden gang.. I stedet for og blive negativ på folk når de giver ris eller ros så lyt til hvad de siger.. Det er trods alt dem der vurdere om den kan komme ind eller ej.. Ku forstå hvis de var knivskarpe billeder at du så blev negativ

kig evt. på min Ford Sierra's billeder de er skarpe.. Selvom det er overskyet og gråt kan man godt få gode billeder så du må bare ud og skyde nogen af igen smiley

• #4   26. jan 2015 kenneth jeg lytter bestemt til hvad folk har at sige, men jeg ejer desværre ikke et kamera til 10-15.000 istedet har jeg smidt det beløb i et ordenligt anlæg, ja solen skinder på billederne, men uden et super kamera kan man ikke rigtig tage bedre, jeg vil laver en masse ting hele tiden, og skal have et photoshoot når vi er på sommer sutter igen. der er lige smidt lidt sommer billeder ind som er i en bedre kvali, og der er af bilen vejen rundt om.

det jeg bliver lidt negativ over, er at nogle der har taget billeder af deres standart skoda 1,6 med børne sæder i osv og ikke har gjort noget som helt ud over at tage 1000 billeder hele vejen rundt, skal begynde at brokke sig smiley håber du forstår

• #5   26. jan 2015 Ja forstår der godt.. Hvis de selv har en ringe oprettelse skal de ikk brokke sig over en anden smiley

Jeg har heller ikk et kamera til 10-15.000kr.. Mit kostede 1700kr. Det handler ikk om prisen eller hvor "profesionelt" et kamera det er.. Det handler om og ku bruge et kamera.. Du kan sagtens købe et billigt kamera og få nogen super gode billeder smiley

Og det er helt forståeligt du bruger dine penge på anlæg.. Jeg bruger også selv alle mine penge på biler og det der høre med.. Så har jeg så valgt og købe et godt kamera fordi jeg godt kan lide og tage billeder af mine biler og de køre ture jeg kommer ud på rundt om i landet.. Også fordi jeg ved det er sjovt og kigge tilbage på de billeder om nogen år eller når man får børn smiley

En skam du kommer fra Jylland ellers skød jeg gerne nogen billeder for dig

Kommentér på:
optagelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce