1.175 visninger
|
Oprettet:
optagelse {{forumTopicSubject}}
hey ford familie
vil i hjælpe mig, med at stemme min focus ind,
der kommer flere billeder i bedre kvali når nu sommeren begynder at vise sig og vi kan komme over på sommer sutter
på Fordhånd tak
http://www.bilgalleri.dk/galleri/325436-ford_focus_edition?page=2#comments
aug 2009
Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 3.663
jan 2008
Følger: 30 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 97
apr 2011
Følger: 48 Følgere: 49 Biler: 7 Emner: 48 Svar: 404
Og i stedet for og blive hidsig på dem der skriver hvorfor de afviser så skal du hellere lytte til det de skriver og rette op på "fejlen"..
Jeg er enig i at der mangler lidt billeder af bilen ude fra på lidt afstand for den ser ellers fin ud..
Og hvis jeg må gi et råd til der på de første billeder af fronten hvor solen giver genskind i linsen er og kigge på din skærm og så prøve og fokusere der på hvor den giver genskind i bilen for så kan de godt forsvinde.. Det gør det i hvert fald på mit kamera..
Og hvis der stadig er genskind så rykker du dig bare indtil det er væk..
Og husk det til en anden gang.. I stedet for og blive negativ på folk når de giver ris eller ros så lyt til hvad de siger.. Det er trods alt dem der vurdere om den kan komme ind eller ej.. Ku forstå hvis de var knivskarpe billeder at du så blev negativ
kig evt. på min Ford Sierra's billeder de er skarpe.. Selvom det er overskyet og gråt kan man godt få gode billeder så du må bare ud og skyde nogen af igen
jan 2008
Følger: 30 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 97
det jeg bliver lidt negativ over, er at nogle der har taget billeder af deres standart skoda 1,6 med børne sæder i osv og ikke har gjort noget som helt ud over at tage 1000 billeder hele vejen rundt, skal begynde at brokke sig
apr 2011
Følger: 48 Følgere: 49 Biler: 7 Emner: 48 Svar: 404
Jeg har heller ikk et kamera til 10-15.000kr.. Mit kostede 1700kr. Det handler ikk om prisen eller hvor "profesionelt" et kamera det er.. Det handler om og ku bruge et kamera.. Du kan sagtens købe et billigt kamera og få nogen super gode billeder
Og det er helt forståeligt du bruger dine penge på anlæg.. Jeg bruger også selv alle mine penge på biler og det der høre med.. Så har jeg så valgt og købe et godt kamera fordi jeg godt kan lide og tage billeder af mine biler og de køre ture jeg kommer ud på rundt om i landet.. Også fordi jeg ved det er sjovt og kigge tilbage på de billeder om nogen år eller når man får børn
En skam du kommer fra Jylland ellers skød jeg gerne nogen billeder for dig
optagelse
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside