1.104 visninger
|
Oprettet:
Optagelse.... {{forumTopicSubject}}
Det er jo skræmmende...
Sidste gang jeg oprettede en bil herinde tog det timer, inden den er stemt ind.
Nu kan jeg se, at der er en bil, som har stået afventende siden 17/6 - Det er 12 dage den ikke er blevet stemt ind på..
Savner de gode gamle dage, hvor det var 100 point og det tog timer, nogle gange minutter, at oprette en bil.
SUK!
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Så plejer det at være til at komme ind på relativ kort tid.
Men antallet af brugere er faldet, antallet af brugere som gider det elendige velkomst system er faldet.
Det er ret simpelt. Gør det svært at få bilen ind, og det er lettere at få den ind, men det har bazoom ikke forstået, så pt er det nær umuligt ikke at komme ind, bare se på den du selv omtaler..
Havde det været under de gamle stemme regler, så var den smidt ud..
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.002
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 21 Biler: 4 Emner: 124 Svar: 318
Ud fra den beskrivelse, så burde du vel forhåbentlig have stemt min bil ind?
mar 2009
Følgere: 4 Svar: 195
Og så længe at ens afvise stemme tæller for så meget mindre end en velkomst, så er der mange, inkl mig selv, som faktisk ikke gider stemme..
Tager da en omgang ind imellem hvis jeg keder mig, men er ikke noget jeg gider tjekke hver eller hver anden uge..
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 35 Biler: 19 Emner: 12 Svar: 972
Din oprettelse mangler efter min mening kun én ting, billeder af interiør.
Tilføjer du det skal jeg nok give en velkommen stemme.
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 401 Svar: 4.990
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 21 Biler: 4 Emner: 124 Svar: 318
Om det er en 25 år gammel bil, eller 2 år gammel bil er vel underordnet, hvis opretter har lavet nogle gode billeder og en god beskrivelse?
Det er vel ikke alder på bilen, eller størrelse på pengepungen det kommer an på??
Men, nu var det ikke møntet på min egen bil, men tværtimod udviklingen her på bilgalleri
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
syntes de bliver ringer og ringer.
en har billede af samme vinkle.
men bare med forskellige afstande
det bliver en bil ikke feder af.
fint og have et helheds billede
og evt et tæt på, hvis der en en fed detalje.
andre smide lige 5 billeder og meget lidt tekst.
.jeg mener, hvis man er interesseret i sin bil.
og har en mobil, så skyd da en helvedes masse billeder.
find dem man repræsenterer den bedste, og læg dem op.
Find al de oplysninger man kan om den.
og skriv det ind.
også en ting mere.
skriv gerne noget i bemærkninger, evt hvad man evt vil med sin bil
hvorfor man lige har købt den bil/model
jul 2005
mar 2018
Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 162
jul 2005
jul 2005
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
2 med kun 5 billeder. 2 har ikke billeder af motor rummet, hvilket er surt da alfa'ens V6 er ellers er et kunstykkeninsig selv.
Bmw'en har en masse billeder. De er lagt op i en kludrer række følge og billederne er af svingende kvalitet, eks er et billede taget af hele bilen men man kan ikke se billen rigtig da der er skygge på den, yder mere har BMW 'en en meget speciel motor. Med 20ventiler og Chippet til 170hk. Lidt spøjst at en M52B25 kun har 20 ventiler til 6 cylindre, hvordan man deler det op ved jeg ikke helt. (det burde være en M50B25 Mht årgang. burde havde omkring 190hk)
Golfen har en lang liste med dele der er smidt i motoren men ingen billeder af motor rum eller kabine. Og med teksten Flere billeder og beskrivelse kommer snart. Så vent til du er klar.
Jeg har ikke oprette flere af mine biler.
Efter min røde 406'er har jeg haft en Stationcar version. En Civic EK og en Golf 4 stc og nu en Mercedes W211 som måske kommer på et tidspunkt. Hvis jeg vælger at få den poleret og står flot. (ligesom jeg gjort ved min 406'er.)
At der er end du en Aygo eller UP! genere mig ikke. Det er den bil folk har og de er sikkert glade for den, med fuld forståelighed, jeg har haft mange almenlige eller kedelige biler men har elsket de fleste af dem. Det sjovere folk har en bil oprettet.
Tror meget af det er fordi man springer over feltet med indstemning for at komme ned til Forum og væk fra reklamer.
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
Optagelse....