{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.599 visninger | Oprettet:

Hjælp til fejlsøgning - 2JZ-GTE HKS F-CON Gold {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er endelig ved, at være klar til at få supraen ud og køre igen. Jeg har renoveret motoren og sat større turbo, større dyser og 2 pumper i tanken. Den kørte givetvis ikke særlig godt, da jeg er gået fra 720cc til 1000cc dyser, og håbede på det bare var en justering/indkøring som skulle til. Jeg havde den hos Lars - Alternative Engineering, da jeg har en HKS F-CON Gold og har haft gode erfaringer med ham tidligere.
Jeg afleverede bilen hos ham sidste torsdag morgen og allerede et par timer efter ringede han og sagde at den var helt gal. Han siger den ikke får noget benzin med de nye dyser(ID1000cc). Han tjekker benzintrykket for en sikkerhedsskyld, og det er fint. Han mener bestemt at den er gal med dyserne, så jeg henter bilen igen. Jeg finder et sæt nye 1000cc dyser i usa, til en overkommelig pris og får dem bestilt. Her i påsken prøver jeg dog for sjov, at skifte tilbage til de gamle denso 720cc, som jeg kørte med for 2 år siden. Til min overraskelse gør den præcis det samme som før.
Når man giver den gas, stopper den ved 3000 omdrejninger og står og hopper i omdrejninger der, ligegyldigt om man giver den fuld gas eller bare langsomt forøger gassen, stopper den der. Lars A-E, bekræftede også at alle sensore var fine og han justerede kort TPS'en(stod 4% forkert). Jeg står bare lidt på bar bund lige nu, er der nogen som har nogle gode idéer?

Stil endelig spørgsmål og kom med gode idéer.

Jeg har lavet to videoer her af problemet:
https://youtu.be/keZmox4NDjQ
https://youtu.be/WHOHz0z63mE

Hjææælppppp, det er alt for godt vejr til den bare står stille nu.

Mvh Claus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fejlsøgning - 2JZ-GTE HKS F-CON Gold
Kommentér på:
Hjælp til fejlsøgning - 2JZ-GTE HKS F-CON Gold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce