jeg vil da lige ligge ud med at {{forumTopicSubject}}
lave et amne...
Hvad fik DIG til at vælge en RS Turbo, hvad kan du lide ved den osv?
jeg købte min ved lidt af et tilfælde... havde en gejlet Xr3i som egentlig kørte fint, men en dag kom der en kunde ind på værkstedet, vi snakkede lidt frem og tilbage og det viste sig at han kendte en der havde sådan et dyr holdene... bilen var uden syn men med 1,9 maskine bygget ved bruno hansen for ca 35000 den havde kun kørt ca 25000 km på de 6 år han havde haft den (med papirer) jeg fik den for den nette sum af 20000 også måtte jeg ellers igang.... og som billederne viser så har der været en del...
det utroelige er at jeg fik sgu bilen synet med alt det rust... !!!! jeg havde ingen anelse om at det var SÅ godt gemt havde ellers kigget den godt igennem inden jeg lagde pengene men tja... det hele er lavet nu og det spiller bare ....
dec 2005
Følger: 81 Følgere: 86 Biler: 5 Emner: 17 Svar: 812
der kommer måske snart en mere til flokken... leder efter en cab hehe
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 57 Svar: 625
Skal lige siges at jeg er utrolig glad for bilen, og elsker at køre i den. Har godt nok i tidens løb haft en del op og nedture, men selv om den står mig i langt over de 100.000 syntes jeg næsten at den er det hele værd.
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
Men efter jeg fik den købt fandt jeg også ud af at det nok var en total fusker bil jeg havde fået fat på desværre
Men flot var den ihvertfald syntes jeg og de kører da også fint når de køre
mar 2003
Følger: 17 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 47
cool nok med andre RS tosser... jeg har haft min RS i lidt over 5år nu.. har ALTID været vild med RS turboen, fra en tidlig alder af.. så det er en drengedrøm at eje en.. fandt den i jylland til 23500 med 203000km på uret.. super mat lak og 110% standard.. samme ejer i 11år, og han købte den da den havde gået 14000km.. så det er kun en 3 ejers bil..
Efter et par år i min besiddelse blev bilen skilt ad, rust blev lavet, den blev malet og anden motor lagt i.. og efterfølgende har den vlret skilt af 1000 gange og meget er blevet lavet om.. Jeg elsker at skrue på den og man bliver aldrig helt færdig med en RS turbo.. hehe..
det var så min historie.. ;--)
jeg vil da lige ligge ud med at
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside