370 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nu vil jeg"
Nu vil JEG brokke mig!!!
Så går man her og nyder det gode vejr. Damerne er så småt begyndt at tage mindre tøj på. Solen skinner, jeg har lige fået løn og man skal først på arbejde igen på tirsdag. OG SÅ HAR JEG IKKE FÅET ...
Så går man her og nyder det gode vejr. Damerne er så småt begyndt at tage mindre tøj på. Solen skinner, jeg har lige fået løn og man skal først på arbejde igen på tirsdag. OG SÅ HAR JEG IKKE FÅET ...
Skrevet af: LilleDan - 22. apr 2011
nu vil jeg vide det...
hvor kan man køre hen og få stillet sit speedo, efter der er kommet et andet i, vil gerne have mit lave km-tal tilbage. sådan som det ser ud nu, har jeg kørt 130000km. på 1.5år... hehehe....
hvor kan man køre hen og få stillet sit speedo, efter der er kommet et andet i, vil gerne have mit lave km-tal tilbage. sådan som det ser ud nu, har jeg kørt 130000km. på 1.5år... hehehe....
Skrevet af: ¤ KMT & NT ¤ - 22. sep 2009
nu ved jeg hvad jeg vil være ! :)
politimand ! http://www.bt.dk/udland/toploese-piger-lagt-i-haandjern-af-politiet :D
politimand ! http://www.bt.dk/udland/toploese-piger-lagt-i-haandjern-af-politiet :D
Skrevet af: Godt bobbet op. . - 9. nov 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 670
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 673
jun 2005
Følger: 46 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 2.017
god den med flyet.
nu vil jeg da også prøve.Sjovt foto(s)