879 visninger
|
Oprettet:
motor død(næsten) :( {{forumTopicSubject}}
Min motor er DUM
Nu er toppakningen smadret på den igen.
det er næsten 3. gang jeg skifter den.
den har kørt 186k. kan det være derfor? at en lille 1.2'er er på vej til døden? eller er det bare mig der anstrenger bilen for meget?
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 23
ja, fyrer den altid af når den først er varm.
ved ik rigtig om det er termostaten.
Men den mangler hele tiden vand og efter jeg har kørt lidt i den.
Så fosser der vand ud af motoren. ligesom om det er fra bunden af motoren eller sådan noget.
Hmm, ja det er underligt. troede også de holdte lidt mere. der må måske være en eller anden fejl, med et eller andet siden jeg skal skifte det så ofte. ??!!!
maj 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 1.278
så toppen slebet og når du samler lortet gi pakning noget af det der flyden pakningen til toppakninger osv det er sådan noget brunt.. det er bare en lorte motor. men dejlig nem at lave..
maj 2004
apr 2007
Men har alligevel tænkt mig måske at skifte motor på den. for er rigtig glad for min punto. men det er synd at den har sådan en lille motor. og vil lige høre om hvor meget det kommer til at koste at få en større motor. det er noget med afgift og sådan noget?
og mange tak for jeres hjælp
maj 2004
ja 50kkm er overdrævet
maj 2004
har skrevet 50k var overdrevet.
men du for ret.
apr 2007
takker
maj 2004
håber ikke du mener lærlingen er mig..
har bare skiftet nogen stykker der hjemme de har sku ikke gået over 200 nogen af dem.. bare min erfaring,
jeg har lært af en gammel mekaniker at bruge det der snask der til toppakninger på ældre biler har aldrig skiftet en igen med det på.. så det skader ikke. om det blir bedre.. ? hvem ved, det er oppe i hoved tror jeg.. lyder som om du har erfaring med det er dårligt?
det jeg skrev tidliger for nogen uger siden var over drivelse det ved jeg godt
maj 2004
du har ret har mødt flere ny udlærte mekka'er som jeg ikke ville lade lave noget på min bil..
Men som sagt det er sådan noget brunt noget jeg bruger til gamle kasser..mener det er locktiet der laver det, det hvad jeg har lært,og sådan gør jeg, vi har forskellige ide og måder og gøre det på..
motor død(næsten) :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside