795 visninger
|
Oprettet:
Bremse system ved motorskifte (amazon) {{forumTopicSubject}}
Går og leger med tanken om at smide en støre kværn i min ama'
Ved volvo godkender op til 150hypper men så er der nogen krav til bremserne som jeg er lidt forviret med:
Har hør de godkender alle så længe det er med bremseforstærker...
Har så hørt fra andre at det SKAL være to kreds system...
Nogen som kan be- eller afkrafte om det kan lade sig gøre ved 1-Kreds med bremse forstærker eller om det skal være 2 kreds?
sep 2003
Følger: 64 Følgere: 64 Biler: 12 Emner: 47 Svar: 1.953
Hvis det var mig, ville jeg ikke tage andre end Færdselssttyrelsens ord for gode varer, så prøv at høre dem ad... eller din lokale synsmand...
Rasmus
maj 2006
Følger: 653 Følgere: 646 Biler: 12 Emner: 17 Svar: 2.146
Det er sjovt med mange heste, men ikke hvis de ikke kan stoppes igen.
Djarnis
nov 2004
Følger: 59 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 1.144
håber det gav fornuft
apr 2006
Følger: 69 Følgere: 70 Biler: 10 Svar: 137
Venligst Adrian
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.882
Skal jeg så til at kovertere bremserne fra en 740/760?
apr 2006
Følger: 69 Følgere: 70 Biler: 10 Svar: 137
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.882
så kommer et andet problem:
den motor jeg gerne vil have i er født med 165 heste
er det muligt at ligge den i hvis man kan dokumenterer den er blevet droslet til fx 148?
nov 2004
Følger: 59 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 1.144
nov 2004
Følger: 59 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 1.144
det vil sige sig at du kan konvater dine bremser. 1 dimensioner på skiver og kig efter om de er ventileret eller ej på den bil du tager motoren fra.
2. bremsekalibberen og den er et eller to 4. 6 . stemplet.
3. at din bremse hovede sylinder kan lever den mængde bremse væske der er krævet.
4. få fabirkanden af det bilmærke i henhold til dansk lovgivning aksepter og giver skriftlig aksept for at din bil kan holde til det motor skift du ønsker af fortage.
5. ændringer så som forstærkninger at karrossen, forbro, bagbro, ramme, vanger, besalg, m. m.
det er loven for biler fra før 1 April 1984. efter april 1984 og frem til dagsdato skal alt være E godkendt og have et org reservedelsnummer fra fabrikanten. til netop denne bil.
så du skal lave noget benarbejde og finde en masse papir ellers kan de kun betinget godkende din bil. og du kan resiker at du bliver kaldt til syn og får konfiskeret din bil. på grund af den er tvilsom lovlig. og så er du belagt afgift for den periode den har kørt. afgiften er alt efter alder. fra 55% pr. md. af den afgift skat vælger for ny typegodkendelse. + den nye afgift. og det kan blive dyrt. kender en der har været ude for det og bilen kom til at koste 512,000.- kr for en corvet z 28 fra 1977
Bremse system ved motorskifte (amazon)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside