4.152 visninger
|
Oprettet:
Seat leon Cupra Forkofanger? {{forumTopicSubject}}
Ey !
Ville det se dumt ud kun at montere en Cupra er forkofanger på min seat leon? Ellers skal man have sideskørter og bagskørt når man er igang?
Hvor kan sådan en evt. skaffes?
Mvh. simon
jul 2003
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 11 Emner: 3 Svar: 151
Det er jo altid til at starte et sted og så gå videre.
Jamen det nemmeste sted er da klart at besøge Seat selv, de har delene og det er skam muligt at købe en org. Cupra kofanger til din bil.
Det kan endda være du er heldig at der findes en "OEM" af produktet som koster lidt mindre, men det er ikke altid den slags er muligt.
Samtidig kan du jo få en pris på sideskørterne som du køber selv samme sted, hvis du skal være 100 % sikker på pasform m.m.
Har selv haft en del seat (nr 3) nu og jeg har prøvet alle de ting du spørger om og Seat har faktisk ganske mange ting liggende og ja priserne er ikke altid lige behagelige, men det er muligt og tingene passer 100 % sammen.
Den nye er dog med en anden front for at give et helt anderledes udseende, men min var også født som sport med sideskørter så det gør tingene nemt.
sep 2004
Følger: 25 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 295 Svar: 1.169
Du styrer selv hvor meget du vil sætte på. jeg gav 14,000 kr, for hele sættet med front, side og bag kofanger ved Storgaard i Bramming. Men fronten vil helt klart pynte.
Mvh
Sommer
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 452 Svar: 2.405
Hvad gav du for den? Og passede den 100% overpå?
jul 2003
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 11 Emner: 3 Svar: 151
http://www.racedesign24.de/online-shop/index.php?cat=c70_Leon-1M.html&XTCsid=u3fihn8dmjrp4b81uta30613u3
Er samme fabrikat jeg kører med på min som en af de første i DK, men det er jeg ikke mere. Flere har set lyset he he
Seat leon Cupra Forkofanger?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside