{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knast
  • #1   6. dec 2007 Michael M... Du har fuldstændig ret... Hvis du vil have moment så skal du holde dig fra en skarpere knast... Tro mig... havde det i min gamle e30

• #2   6. dec 2007 kan da godt være i har ret fik bare af vide af en som har haft en del at gøre med e30 at det gav bedre moment..? så ville bare lige høre jeres mening... altså en skarpere knast tilføre mere benzin og har en hurtigere åbne/lukketid så forstår ikke lige hvorfor det ikke skulle give bedre moment..: men i har nok ret i mit hoved vil man kun kunne ændre momentet ved en større motor..?

• #3   6. dec 2007 Anders S: en skarper knast holder åben længere tid for indsugningen... så din åben-luk tid bliver længere... derfor den for mere benzin...

Så det med man kalder det for en skarpere knast er faktisk helt forkert... smiley

• #4   6. dec 2007 hmm ok men hvorfor bliver den så sløvere af at man sætter en skarpere knast på..??? Men hvis i kunne give et kvalificeret bud på en knast jeg kunne købe som bare gav lidt effektforøgelse hvad skulle det så være..?

• #5   6. dec 2007 tror min var 288grader... og den var nok lidt for skarp efter min mening... for den begyndte først at gå amok ved 4800rpm... så når man skiftede fra 1gear til 2gear... så røg motoren ned på omkring 4000 mener jeg... så der var et dødt punkt... meen altså... hvis du nu køber en banan manifol også... så giver det altså lidt mere....

Men en knast gør ikke bilen sløvere... kun i bundtræk...

• #6   10. dec 2007 hmm okay hvad står de bananmanifolder til..?

Kommentér på:
knast

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce