{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gokart
  • #1   25. feb 2008 Og lige lidt mere info om vores nye store NCM-Touring Go-Cart mesterskab.

Vi starter op med den første afdeling af vores nye Carting Mesterskab, NCM. (NCM=Nissanclubbens Carting Mesterskab)
    Mesterskabet vil være et enkelt mands mesterskab, altså alle mod alle. Vi vil dog også prøve på at afholde et team mesterskab, men det vil vi vende tilbage med lidt senere.

Vi mødes den første gang, Søndag d.2/3-2008 kl.1100 ved Racehall- Aarhus, Start tid kl.ca. 1200, så kom i god tid...
    Her vil vi blive informeret om de regler vi kommer til at køre under.

Løbet vil strække sig over ca. en time. Der startes med en varm-up på 10 min. derefter skal der køres om start placering som også skal køres på 10 min.
    Efter en kort pause ca. 10 min vi der startes op med omvendt placering af de 5 hurtigste tider, starter i omvendt rækkefølge og derefter stiller resten på den tid de har sat og selve løbet køres på 30 min. (Tiderne kan evt. blive ændret alt efter banerne).

Der gives point efter følgende skema:
    (1.=12) (2.=10) (3.=8) (4.=5) (5.=4) og resten derefter får, 3,2,1...
    Point tildeles også ved tidskørelsen, så de to hurtigste får 2 og 1 point...

Der vil stræbbes efter at vi kommer til at køre 3 indoor og 3 outdoor events rundt om i Jylland/Fyn, stederne har vi ikke helt lang fast endnu.

Priser kender vi heller ikke helt endnu, men vi håber at det kan holdes neden på et middel niavu...(men prisen vil jo være forskellige alt efter banerne).

Så det er nu i skal til at gå i trænningslejre hvis i vil være fit for denne event, så tilmeld jer her i tråden og vi ses derude...

• #2   25. feb 2008 lyder spændene kommer moske forbi og kikker men kan desvære ikke køre pg. dårlig skuller og ben . hvad siger været på søndag er det sky vær smiley
    ses kennet

• #3   25. feb 2008 Hvis lidt af hver siger de, sol,regn,overskyet, det er jo næsten en helgadering..hehe

Men husk det forgår indendørs....

• #4   26. feb 2008 ja ja men der får jeg vel ikke skyen med ind??

• #5   26. feb 2008 Hvis nu jeg får den med ind vil jeg også køre i den......hehe vi ses tag nu fruen med...

Kommentér på:
gokart

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce