{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Vedr Setup... {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre nogle af jer kloge hoveder ad om mit kommende setup vil være okay eller det ender med et bang i stedet for... Har indtil videre købt, Wiseco stempler, Crower plejlstænger, Acl race hoved og plejl lejer, Arp stål bolte, Trust 2mm toppakning, Walbro benzin pumpe, Top mount manifold, KKK K27 turbo med 360 graders lejer, Extern wastegate, Fmic, 3" udstødning, Stage 2 chip (men overvejer Apexi power fc) og div småting... Hvad siger i? Vil det virke eller bare sige bang?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr Setup...
  • #1   29. apr 2008 det kommer an på om du ofre pengene på en ordenlig motorstyring og ordenlig indkøring om det bliver holdbart eller ej... du skal nok kogså lie have nogle nye dyser, men det ser jo dejlig dyrt ud så hvorfor skulle det ikke virke?

• #3   29. apr 2008 Dyserne skulle være på vej og selvfølgelig skal det køres ind... Og tror også at jeg ender med at købe den Apexi power fc....

• #4   29. apr 2008 Køb en D-Jetro......... så kan du styrer den med MAP sensoren i stedet for MAF'en (så slipper du også for at skulle købe en Z32-MAF..... :)!
    Via handcontroleren kan du også styrer ladetrykket så du slipper for at skulle ud og købe en justerbar enhed (kræver dog en ekstra apexi-dims ;o) ).

Hvad med knaster/fjedre osv?

Jeg ville klart gå efter en Apexi Power FC D-Jetro :)!
    (Kan man høre jeg selv har en liggende på hyllen :D?)

• #5   29. apr 2008 og hvad med noget større gasspjæld/indsugningsmanifold?

• #7   29. apr 2008 installere vems motorstyring så kan du kører djetro applikation på ca18det;)

• #8   29. apr 2008 Lars V... Har ik rigtig tænkt på indsugning eller spjæld regnede med at originale var/er fint nok... Og knasterne har jeg en plan med, men har ik tænkt på ventilerne da jeg også regner med at de originale er fine nok... Men er da åben for forslag....

Og nu hvor i alle sammen taler om motorstyringer, hvad så med en Megasquirt? Eller er det bare noget man holder sig fra?

• #9   30. apr 2008 Hva med en wolf 3d styring?? man sætter et omformer stik i det org. ledningsnet og så i med med wolf boksen dejlig nem der er også indbygget map føler i v500 boksen så du slipper for den luftmasse måler men prisen på ca. 12k plus indkøring kan godt ødelægge glæden lidt.. mem så kan boksen jo så klare whatever man finder på af tuning næste gang??

• #10   30. apr 2008 jeg havde også fundet en løsning med map sensor og droppet AFm´en..

• #11   30. apr 2008 Jeg aner minus om motorstyring... Men jeg vil da også helst selv af med luftmængdemåleren... Jeg snakker lidt med Egon ved Gadbjerg motorimport og han siger at Megasquirt skulle være rimelig nemt at arbejde med og jeg kender en der kan køre den ind... På rullefelt selvfølgelig...

• #12   30. apr 2008 Umiddelbart er den største fejl og mangel på din liste "stage 2 chippen". Alt for underrated til dit projekt!!! Spændende med en KKK lader, har jeg ikke set på en CA18det før smiley

Større dysser, Z32afm og stage 3 chip. Ellers endnu bedre... Køb noget motorstyring og nogle større dysser, og få skrottet std luftmassemåleren!!

• #13   30. apr 2008 Har snakket med en i dag og han kan og vil gerne montere Megasquirt på den så tror jeg prøver med det også nogle 550 dysser så må jeg se hvad det giver...

• #14   30. apr 2008 Så er 400hk ikke urealistisk smiley

• #15   1. maj 2008 Jeg er også ved at sætte megasquirt på min, Der er mange fede funktioner, bl.a. launch control, boost control, nos control, styring af vand indsprøjtning og mange flere muligheder. hvis dine hænder ikke er helt forkert skruet på, så vil jeg forslå dig selv at sætte dig ind i tingene og samle din egen megasquirt styring. tjek mit fotoalbum

• #16   1. maj 2008 Thomas K.... Mener da selv at mine hænder sidder rigtigt men jeg er ik så hård til elektronik så det har jeg folk til at ordne ellers kommer den aldrig til at køre... smiley

Kommentér på:
Vedr Setup...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce