{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

stoppet med blå blink og det hele :) {{forumTopicSubject}}

Onsdag aften var en veninde og jeg inde i Odense får at trille lidt rundt i den "Japanske Gangstervogn" smiley

Vi kommer kørende stille og roligt imod os kommer politiet. Min veninde sidder og sms´er, og da de er lige over for os peger hun og siger nå der var politiet og griner nu kommer de sikkert efter os! nej hvorfor skulle de dog det siger jeg vi kører jo pænt! de kiggede meget og vi kigger jo bare igen! smiley

5 sek senere kigger jeg i bakspejlet der vender de med en pænt sidevind i krydset og sætter efter os! smiley

Vi kommer hen til et kryds sviger til højre faktisk i det at den skifter til gul.. nå tænker vi så må vi se om de stadig vil snakkede med os? wupti ikke mange sek senere kommer de rundt med blå blink og det hele! helt op i røven af os blinker en 4-5 gange med langlyset.. vi stopper stille og roligt lige uden foran rosengårdscenteret.

jeg kan se i sidespejlet at han kommer op til venstre side af bilen, selvfølgelig det mest logiske i Dk smiley
jeg ruller vinduet ned og i det han stikker hovedet ind bliver han helt PAF!
trækker sig lidt tilbage kigger hen af bil et par gange. og ind i kabinen igen..
Det første han siger er: "er det en skyline??" hehe neeej... det er det dog ikke må jeg fortælle ham!
jamen rattet det sidder jo i højreside!? den kommer også fra Japan. ja sådan en havde han godt nok ikke set før. neeej, det regnede jeg heller ikke med, det er vi da også glade for at høre! smiley

Vi troede at i sad og provokerede os med at skrive sms´er når i kørte!?

du har vel ikke lige et kørekort jeg kan se? jo jo.. her!

da han kom tilbage efter at have tjekket kortet kunne jeg se at hans smil det var temmeligt stort han kunne næsten ikke lade være med grine. jeg fik kortet igen, og han syntes at det var godt nok en fin bil vi havde!
mange tak og forsat god aften...


Ret sjovt at politiet stopper en med blå blink for at fortælle at det er fed bil man har... haha !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stoppet med blå blink og det hele :)
Kommentér på:
stoppet med blå blink og det hele :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce